tegoed

  • 6 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Mijn tegoed is 0

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @TrudyoldeHanter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

En ik begrijp uit je korte vraag dat deze niet op 0,00 euro zou moeten staan?
Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een chat te starten.

Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is. Dit kan ik niet omdat dit een klanten helpt klanten community is.
Toen ik belde (had ik dus al gedaan) kreeg ik een bandje te horen dat het tegoed niet opvraagbaar is maar dit probleem vond ik niet recentelijk terug in dit forum. We hebben 160Gb dus nee, dit hoort niet op 0,00 te staan!
Reputatie 7
Badge +17
Dan zou ik even bellen, dat gaat sneller en is makkelijker!
Reputatie 6
Zoals je in dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 kunt lezen zijn er al dagen problemen met de weergave van de tegoeden in My Vodafone @TrudyoldeHanter. Wat je nu ziet, hoeft dus niet te kloppen. Als je het topic volgt, dan krijg je een update wanneer deze storing opgelost is.
Topic gesloten.