Beantwoord

Tegoed 2de abonnement niet zichtbaar

  • 16 juli 2019
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Hallo,
ik heb net een tweede abonnement, maar kan in de app of op internet alleen het tegoed van de eerste zien. Op het klantnummer van de tweede staat alleen het tabblad "Rekeningen" met niets erin. Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door Steven 19 juli 2019, 12:21

Inmiddels is het tegoed zichtbaar door het omzetten van het nummer naar het juiste klantnummer @julia17
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hi @julia17

Waarschijnlijk (uit je andere topic) staat het ergens nog niet goed.
Ik kijk graag met je mee naar het My Vodafone account. Ik heb je al een privébericht gestuurd. Dan kijk ik dit ook meteen na voor je.
Kun je mij in het privébericht hier ook het klantnummer van geven en even toelichten wat je wel kan inzien?
Inmiddels is het tegoed zichtbaar door het omzetten van het nummer naar het juiste klantnummer @julia17
Ik zal het topic binnenkort sluiten.