Beantwoord

Tegoed opvragen via web en app lukt niet

  • 9 maart 2019
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Beste Vodafone,

Sinds donderdag is mijn abonnement gemigreerd naar een nieuwe vorm van "Red Pro Elite (75GB ipv 50GB)". Sindsdien kan ik mijn tegoed niet raadplegen. Volgens de Vodafone helpdesk zou dit binnen enkele dagen opgelost worden, maar helaas nog geen oplossing.

Wat heb ik geprobeerd:
  • App volledig verwijderd van telefoon en opnieuw geïnstalleerd na herstart van de telefoon.
  • Op een andere telefoon geprobeerd om in te loggen en tegoed te bekijken.
Helaas hebben de bovenstaande pogingen niet geleid tot een oplossing.

Willen jullie dit probleem z.s.m. oplossen? Alvast bedankt.

Ik voeg twee screenshots toe.

icon

Beste antwoord door Steven 13 maart 2019, 12:05

Inmiddels is er ook een topic aangemaakt in verband met een storing: http://voda.fo/ne/5m704
Ik zal dit topic sluiten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @bekiralpaydin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend.
Heb je bij verwijderen van je telefoon ook de data delete van de app? Dat die er echt helemaal af is? Bij sommige toestellen blijft er nog een stukje backup staan, dat moet je ook verwijderen. Hoe? Lees dit op Google (aangezien ik niet weet wat voor toestel je hebt en via Google is dit te vinden).

Als je op My Vodafone kijkt op je browser, is het dan wel goed?
Hoi @bekiralpaydin

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend.
Heb je bij verwijderen van je telefoon ook de data delete van de app? Dat die er echt helemaal af is? Bij sommige toestellen blijft er nog een stukje backup staan, dat moet je ook verwijderen. Hoe? Lees dit op Google (aangezien ik niet weet wat voor toestel je hebt en via Google is dit te vinden).

Als je op My Vodafone kijkt op je browser, is het dan wel goed?

Hoi @Energieboy ,

Ik heb zojuist mijn telefoon een harde reset gegeven waarbij alle data gewist is. Vervolgens de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas dezelfde foutmelding.

Via de website krijg ik ook een foutmelding. Zie de screenshots die ik heb toegevoegd voor de foutmeldingen.

Gr Bekir
Reputatie 7
Badge +17
Denk dat je dan toch de klantenservice van Vodafone moet contacten. Eventueel kan het ook via Facebook of Twitter.

Dan is er toch iets technisch aan de hand. Wel vervelend natuurlijk.
Reputatie 6
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @bekiralpaydin?
Inmiddels is er ook een topic aangemaakt in verband met een storing: http://voda.fo/ne/5m704
Ik zal dit topic sluiten.