bekiralpaydin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed opvragen via web en app lukt niet

Beste Vodafone,

Sinds donderdag is mijn abonnement gemigreerd naar een nieuwe vorm van "Red Pro Elite (75GB ipv 50GB)". Sindsdien kan ik mijn tegoed niet raadplegen. Volgens de Vodafone helpdesk zou dit binnen enkele dagen opgelost worden, maar helaas nog geen oplossing.

Wat heb ik geprobeerd:

  • App volledig verwijderd van telefoon en opnieuw geïnstalleerd na herstart van de telefoon.
  • Op een andere telefoon geprobeerd om in te loggen en tegoed te bekijken.

Helaas hebben de bovenstaande pogingen niet geleid tot een oplossing.

Willen jullie dit probleem z.s.m. oplossen? Alvast bedankt.

Ik voeg twee screenshots toe.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is er ook een topic aangemaakt in verband met een storing: http://voda.fo/ne/5m704
Ik zal dit topic sluiten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi bekiralpaydin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend.
Heb je bij verwijderen van je telefoon ook de data delete van de app? Dat die er echt helemaal af is? Bij sommige toestellen blijft er nog een stukje backup staan, dat moet je ook verwijderen. Hoe? Lees dit op Google (aangezien ik niet weet wat voor toestel je hebt en via Google is dit te vinden).

Als je op My Vodafone kijkt op je browser, is het dan wel goed?
bekiralpaydin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi bekiralpaydin

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend.
Heb je bij verwijderen van je telefoon ook de data delete van de app? Dat die er echt helemaal af is? Bij sommige toestellen blijft er nog een stukje backup staan, dat moet je ook verwijderen. Hoe? Lees dit op Google (aangezien ik niet weet wat voor toestel je hebt en via Google is dit te vinden).

Als je op My Vodafone kijkt op je browser, is het dan wel goed?

Hoi Energieboy ,

Ik heb zojuist mijn telefoon een harde reset gegeven waarbij alle data gewist is. Vervolgens de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas dezelfde foutmelding.

Via de website krijg ik ook een foutmelding. Zie de screenshots die ik heb toegevoegd voor de foutmeldingen.

Gr Bekir
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Denk dat je dan toch de klantenservice van Vodafone moet contacten. Eventueel kan het ook via Facebook of Twitter.

Dan is er toch iets technisch aan de hand. Wel vervelend natuurlijk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @bekiralpaydin?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is er ook een topic aangemaakt in verband met een storing: http://voda.fo/ne/5m704
Ik zal dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic