Janine13.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon

Hoi ik had een vraag
Kan het zo zijn ik mijn abbo vervroegd kan verlengen met een nieuwe telefoon zo ja wat zou ik dan bij moeten betalen voor de s10 of s10+
Groeten janine
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Janine13.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je abonnement altijd tussen eind contract en 120 dag ervoor je abonnement vernieuwen met een nieuw toestel. Je krijgt dan je nieuwe toestel direct toegezonden en je nieuwe abonnement gaat dan in op het moment dat je oude contract stopt.

Loopt je abonnement langer dan nu en die 120 dagen dan zou je eventueel Vodafone Next kunnen aanvragen. Zie voor meer info deze link: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Omdat Vodafone nu nieuwe abonnementen heeft en je wilt graag gebruik maken van zo’n nieuw abonnement met een nieuw toestel dan kan je ook afdeling Migratie bellen. Deze kunnen dan zien of je daarvoor in aanmerking komt en wat het best is om te doen. Voor Migratie bel maandag vanaf 08:00 uur op nummer 0800-0200976.

Voor de vraag wat je dan gaat betalen voor je nieuwe toestel kan je beter informeren bij de klantenservice van Vodafone of via Migratie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Janine13.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je abonnement altijd tussen eind contract en 120 dag ervoor je abonnement vernieuwen met een nieuw toestel. Je krijgt dan je nieuwe toestel direct toegezonden en je nieuwe abonnement gaat dan in op het moment dat je oude contract stopt.

Loopt je abonnement langer dan nu en die 120 dagen dan zou je eventueel Vodafone Next kunnen aanvragen. Zie voor meer info deze link: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Omdat Vodafone nu nieuwe abonnementen heeft en je wilt graag gebruik maken van zo’n nieuw abonnement met een nieuw toestel dan kan je ook afdeling Migratie bellen. Deze kunnen dan zien of je daarvoor in aanmerking komt en wat het best is om te doen. Voor Migratie bel maandag vanaf 08:00 uur op nummer 0800-0200976.

Voor de vraag wat je dan gaat betalen voor je nieuwe toestel kan je beter informeren bij de klantenservice van Vodafone of via Migratie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze afdeling Migratie Janine13. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic