Missy1993

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon aflevering

Ik heb net me abbo verlengd, er word dus een nieuw toestel gelevrd bij mij thuis. Vroeg me af of ik daadwerkelijk de gene moet zijn die hem aanneemt of is het ook mogelijk dat mijn vader hem aanneemt? Ik ben namelijk waarschijnlijk niet thuis op het moment dat het geleverd wordt. Aangezien we de zelfde achternaam hebben, is het duidelijk dat het klopt neem ik aan?? Heb geen zin om nog extra dag te wachten en hem af te halen bij een PostNL punt, ongeduldig ja ben ik me bewust van.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je dient zelf het pakketje aan te nemen bij een (verlenging) abonnement en toestel. Heb je niet de mogelijkheid, dan dien je het machtigingsformulier in te vullen Energieboy Missy1993
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/machtigingsformulier_consumenten_leveringen.pdf
Is het een nieuw abonnement, dan is dit niet mogelijk.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Missy1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens mij moet je wel tekenen voor het pakje. Als de bezorger moeilijk wil doen dan kan het zijn dat deze zegt het alleen te leveren aan de persoon die op het pakje staat. Maar met dezelfde achternaam en waarschijnlijk kennen jullie de postbezorger ook wel, dan komt dat wel goed.

Voor het geval dat zou je een klein briefje kunnen maken met een melding dat jij je vader toestemming geeft om het aan te nemen. Vaak gaat het wel gewoon goed hoor.

Weet uit ervaring dat Apple z’n toestellen via DHL stuurt en die zijn wat moeilijker. Maar dan is het ook weer zo, als je de bezorger een beetje kent dan komt het wel goed. Meestal zijn het dezelfde bezorgers.

Je zegt dat het om een verlenging gaat dus dan is het pinnen niet meer nodig (volgens mij). Je zou het nog even kunnen navragen bij de klantenservice van Vodafone. Dan weet je het helemaal zeker en kan je met een gerust hart er tussen uit. En kan je vader het aannemen 🙂

Veel plezier alvast!!
Missy1993
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor de reactie!

Helaas zijn we net verhuisd dus zijn we nog niet bekend met de bezorgers hier of hun met ons.
Ik heb nog een ander abbo bij tele2 en ik weet van hun dat ze echt moeilijk zijn en echt alleen ik het pakketje toen mocht aannemen. Heb contact met vodafone gehad en die gaven aan dat het geen probleen is als mijn vader het pakketje aanneemt. En we hebben inderdaad de zelfde achternaam dus ze kunnen zelf ook bedenken dat het in orde is. Maar het idee van een klein briefje met toestemming voor het aannemen vind ik wel een goed plan en dat ga ik doen.

Thnx voor de respons!

Gr. Emmy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Graag gedaan en alvast heel veel plezier!
Spannend ??

Laat je nog even weten als je hem hebt.
Men veel plezier in jullie nieuwe woning ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je dient zelf het pakketje aan te nemen bij een (verlenging) abonnement en toestel. Heb je niet de mogelijkheid, dan dien je het machtigingsformulier in te vullen Energieboy Missy1993
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/machtigingsformulier_consumenten_leveringen.pdf
Is het een nieuw abonnement, dan is dit niet mogelijk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was dit duidelijk voor jou Missy1993 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic