Beantwoord

telefoon app

  • 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Sinds mijn overstap van KPN naar Vodafone werkt de telefoon app op mijn iPhone Xs niet meer zoals voorheen. Ik zie geen rood bolletje meer bij gemiste oproepen.

Ik heb naar de instellingen gekeken bij Berichtgeving. Alles staat aan. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 19 augustus 2019, 13:55

Hoi @Erik.Smit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welke telefoon app bedoel je? In de iPhone zit toch een eigen iets waardoor je bij het telefoontje kan zien wat je gemiste oproepen zijn? Vreemd is het zeker, heb je de iPhone al eens geforceerd herstart?
Je apparaat kun je geforceerd herstarten via deze stappen: https://www.appletips.nl/geforceerd-herstarten/

Daarna kun je de instellingen eventueel herstellen om dit op te lossen: https://www.appletips.nl/ios-instellingen-herstellen/
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Erik.Smit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welke telefoon app bedoel je? In de iPhone zit toch een eigen iets waardoor je bij het telefoontje kan zien wat je gemiste oproepen zijn? Vreemd is het zeker, heb je de iPhone al eens geforceerd herstart?
Je apparaat kun je geforceerd herstarten via deze stappen: https://www.appletips.nl/geforceerd-herstarten/

Daarna kun je de instellingen eventueel herstellen om dit op te lossen: https://www.appletips.nl/ios-instellingen-herstellen/
Reputatie 6
Is het gelukt met de tip van Energieboy @Erik.Smit ?
Topic gesloten.