ayoub

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

telefoon besteld

goede avond ,
ik heb onlangs een telefoon abo aan gesloten alleen wel is dat gelukt ,alleen hoefte ik niet mijn iddkaart er bij toe tevoegen ? hoord dat of komt dat nog ?
ik wil natuurlijk niet nog meer doen dan dat ik heb aan gegevn op de Vodafone site
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ayoub
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik werk wel niet bij Vodafone. Maar als het goed is heb je bij het aanvragen wel je ID of Rijbewijs nummer moeten invullen. Zodra alles is goedgekeurd dan komen ze je SIMkaart brengen en dan moet je je ID of Rijbewijs, welke je hebt gebruik bij de aanvraag, afgeven en die mensen maken dan een copy. Daarnaast moet je 0,01 euro pinnen om aan te tonen dat het rekeningnummer ook klopt.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog privé vragen hebben dan kan je dit het best doen via de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten.

Succes en veel plezier bij Vodafone :grin::thumbsup:

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ayoub
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik werk wel niet bij Vodafone. Maar als het goed is heb je bij het aanvragen wel je ID of Rijbewijs nummer moeten invullen. Zodra alles is goedgekeurd dan komen ze je SIMkaart brengen en dan moet je je ID of Rijbewijs, welke je hebt gebruik bij de aanvraag, afgeven en die mensen maken dan een copy. Daarnaast moet je 0,01 euro pinnen om aan te tonen dat het rekeningnummer ook klopt.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog privé vragen hebben dan kan je dit het best doen via de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten.

Succes en veel plezier bij Vodafone :grin::thumbsup:
ayoub
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
dag beste mensen , jah klopt en via een mail die ondvangen heb stond er ook hoe het inderdaad in stappjes werkt via een video uit leg ,
hartlijk dank jullie ik begrijp het nu nog beter dankjullie wel Boyz:muscle_tone2::muscle_tone2:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te lezen dat het duidelijk is ayoub
Ik zal het topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic