MFvanLeeuwen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon ingeleverd voor reparatie, maar wil probleem uitgebreider uitleggen

Hi,

ik heb net mijn telefoon voor de 3e reparatie poging afgegeven bij de plaatselijke Vodafone, maar merk dat de probleemomschrijving mogelijk niet goed genoeg omschreven is op het bijbehorende formulier. 
Hoe kan ik in contact komen met de reparatiedienst om dat nog even te verbeteren.

gr Marjolein van Leeuwen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@MFvanLeeuwen 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of door terug te gaan naar de Vodafone Winkel. Daar kunnen ze contact opnemen met de betreffende reparatiedienst. Ik vraag me overigens af of ze bij de klantenservice wel kunnen helpen omdat je dit alles bij de winkel hebt ingeleverd. Dus beste is om naar de Winkel te gaan of je laten doorverbinden met de winkel, via de klantenservice. Dat kan ook nog 🙂

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@MFvanLeeuwen 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of door terug te gaan naar de Vodafone Winkel. Daar kunnen ze contact opnemen met de betreffende reparatiedienst. Ik vraag me overigens af of ze bij de klantenservice wel kunnen helpen omdat je dit alles bij de winkel hebt ingeleverd. Dus beste is om naar de Winkel te gaan of je laten doorverbinden met de winkel, via de klantenservice. Dat kan ook nog 🙂

Succes!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je de aanvullende informatie doorgegeven via onze klantenservice of de winkel @MFvanLeeuwen ? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic