Ratje82

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Telefoon stuk

Hoi allemaal! Ik heb een abonnement van vodafone nog steeds suerblij mee. Ik heb een samsung a6 plus.
Wilde tijdens het lopen de bustijden checken en hij gleed uit mn handen en heb een dikke barst in het scherm zitten.
Echter ben ik niet verzekerd voor mijn telefoon. Wel betaal ik nog elke maand voor mijn toestel.
Hebben jullie tips? Bij mediamarkt kost het 130e om het te repareren ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ratje82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend en begrijpelijk dat je deze nu wilt laten maken. Weet niet hoe lang je abonnement nog loopt, maar als deze nu over 4 maanden is afgelopen dan zou je alvast kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of je weer een nieuw abonnement kunt afsluiten met een nieuw toestel. Je krijgt dan nu al het nieuwe toestel in huis en kan je hem gelijk gebruiken.

Eventueel zou je ook Vodafone Next kunnen gebruiken, mocht het nog langer duren dan die 4 maanden die ik hier boven beschreef. Dat kan natuurlijk ook als oplossing.

Wil je hem laten maken dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en dan kunnen ze hem opsturen voor je. Wat de kosten zijn kan ik je niet zeggen, dat moeten ze dan eerst bekijken. Het toestel wordt dan opgestuurd naar de Vodafone reparateur. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden(PDF).

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.


Misschien heb je iets aan deze info. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en is dit antwoord wat je hebt gekregen goed. Geef het dan op als Best Antwoord. Je helpt daar andere gebruikers ook weer mee. Bedankt!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ratje82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend en begrijpelijk dat je deze nu wilt laten maken. Weet niet hoe lang je abonnement nog loopt, maar als deze nu over 4 maanden is afgelopen dan zou je alvast kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of je weer een nieuw abonnement kunt afsluiten met een nieuw toestel. Je krijgt dan nu al het nieuwe toestel in huis en kan je hem gelijk gebruiken.

Eventueel zou je ook Vodafone Next kunnen gebruiken, mocht het nog langer duren dan die 4 maanden die ik hier boven beschreef. Dat kan natuurlijk ook als oplossing.

Wil je hem laten maken dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en dan kunnen ze hem opsturen voor je. Wat de kosten zijn kan ik je niet zeggen, dat moeten ze dan eerst bekijken. Het toestel wordt dan opgestuurd naar de Vodafone reparateur. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden(PDF).

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.


Misschien heb je iets aan deze info. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en is dit antwoord wat je hebt gekregen goed. Geef het dan op als Best Antwoord. Je helpt daar andere gebruikers ook weer mee. Bedankt!
Ratje82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:
Hoi Ratje82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend en begrijpelijk dat je deze nu wilt laten maken. Weet niet hoe lang je abonnement nog loopt, maar als deze nu over 4 maanden is afgelopen dan zou je alvast kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of je weer een nieuw abonnement kunt afsluiten met een nieuw toestel. Je krijgt dan nu al het nieuwe toestel in huis en kan je hem gelijk gebruiken.

Eventueel zou je ook Vodafone Next kunnen gebruiken, mocht het nog langer duren dan die 4 maanden die ik hier boven beschreef. Dat kan natuurlijk ook als oplossing.

Wil je hem laten maken dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en dan kunnen ze hem opsturen voor je. Wat de kosten zijn kan ik je niet zeggen, dat moeten ze dan eerst bekijken. Het toestel wordt dan opgestuurd naar de Vodafone reparateur. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden(PDF).

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.


Misschien heb je iets aan deze info. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en is dit antwoord wat je hebt gekregen goed. Geef het dan op als Best Antwoord. Je helpt daar andere gebruikers ook weer mee. Bedankt!





Hoi! Heel erg bedankt.
Ik heb een a7 gekocht.. kan namelijk niet zonder een telefoon (wel verslavend haha).

Bovenstaande heb ik indd via de website van vodafone gelezen.
Zal nog eens kijken naar vodafone next.

Groetjes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
In ieder geval veel plezier met je A7 🙂
Die verslaving snap ik wel ?
Ratje82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hahahahahahaha dank je wel! Zal komende week eens wat winkels inlopen. Wie weet kan het nog voor 50e ofzo gerepareerd worden..
De A7 heeft wel een onwijs goeie (selfie) camera ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Ratje82? Welke keuze heb je gemaakt? Toestel laten repareren of toch Vodafone Next?
Ratje82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:
Heb je hier nog vragen over Ratje82? Welke keuze heb je gemaakt? Toestel laten repareren of toch Vodafone Next?



Hoi steven,

Nee hoor is me duidelijk. Ik zelf heb een a7 gekocht. Die is niet heel duur dus zonder abonnement en heb mijn simkaart dan daar in gedaan. Ik heb nog mijn verkeraar gevraagd wa en dat formulier ingevuld. Wie weet krijg ik nog iets en laat ik het scherm repareren. Dan krijgt een fam lid deze gewoon.
Volgende keer vodafone next ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super, dat is inderdaad ook een optie. Vaak krijg je nog een klein bedrag terug Ratje82
Alvast heel veel plezier met de A7!

Ik zal het topic sluiten! Fijn weekend en fijne paasdagen!
Ratje82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Is goed. Jij ook fijne paasdagen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic