1
Vraag
2
Reacties
Mellow2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben mijn telefoon kwijt. Hoe blokkeer ik mijn telefoon?

Ben mijn telefoon verloren in het buitenland, hoe kan ik 'm blokkeren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mellow2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij een gestolen toestel moet je altijd contact opnemen met Vodafone. Bellen met een ander toestel, even lenen van iemand anders, moet toch ook wel lukken? Blokkeer je simkaart: Doe dit gelijk, zodat niemand anders kosten kan maken met je toestel. Blokkeer je abonnement in My Vodafone of bel ons (0800-0094) of ga langs een Vodafone winkel in de buurt voor een blokkade op je prepaid.

Doe daarna aangifte: Doe bij diefstal binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie. Je hebt het proces verbaal van je aangifte nodig als je een claim wilt indienen bij je verzekeraar. Je hoeft geen aangifte te doen als je je toestel zelf kwijtgeraakt bent.

Meer informatie is te vinden op deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kwijt-gestolen
Anders kan je ook onder google zoeken en tikken: Vodafone toestel gestolen (krijg je heel veel adviezen te zien).

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mellow2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op de site van vodafone is hierover natuurlijk niks te vinden en ik kan ze niet bellen want ik heb dus geen telefoon meer...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mellow2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij een gestolen toestel moet je altijd contact opnemen met Vodafone. Bellen met een ander toestel, even lenen van iemand anders, moet toch ook wel lukken? Blokkeer je simkaart: Doe dit gelijk, zodat niemand anders kosten kan maken met je toestel. Blokkeer je abonnement in My Vodafone of bel ons (0800-0094) of ga langs een Vodafone winkel in de buurt voor een blokkade op je prepaid.

Doe daarna aangifte: Doe bij diefstal binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie. Je hebt het proces verbaal van je aangifte nodig als je een claim wilt indienen bij je verzekeraar. Je hoeft geen aangifte te doen als je je toestel zelf kwijtgeraakt bent.

Meer informatie is te vinden op deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kwijt-gestolen
Anders kan je ook onder google zoeken en tikken: Vodafone toestel gestolen (krijg je heel veel adviezen te zien).

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met het blokkkeren van je nummer?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic