J.augie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoonnummer geblokkeerd?

best,

ik ben er laatst achter gekomen dat mijn telefoonnummer geblokkeerd is. hierdoor kan ik op veel verschillende dingen niet inloggen. Ik zag wel dat er stond dat ik voor een bepaalde tijd moest opwaarderen. Nou heb ik dat niet gedaan omdat ik me er toen nog niet van bewust was dat dit kon gebeuren. Zou iemand mij kunnen helpen?

(Ik wil dus dat mijn telefoonnummer gedeblokkeerd wordt) 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@J.augie 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als je een prepaid simkaart hebt bij Vodafone en je bent niet op tijd met opwaarderen dan ben je je nummer kwijt. Vodafone heeft het al aardig versoepeld voor de klanten en deze informatie staat op de webpagina: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Als je nummer nu niet meer bereikbaar is en is geblokkeerd dan kan het nummer ook niet meer vrij gegeven worden en ben je te laat. Je kan via de klantenservice van Vodafone vragen of het klopt dat het nummer niet meer bereikbaar is en of je binnen het termijn van opwaarderen valt. Val je daar buiten dan zal deze je dit ook melden. 

Het is natuurlijk heel vervelend maar dan valt er niet zoveel meer aan te doen. 



Info site:
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien het nummer niet opgewaardeerd of gebruikt is, dan is het niet mogelijk om het nummer terug in de lucht te krijgen @J.augie.
In My Vodafone kun je zien voor wanneer je moet opwaarderen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic