hvanswoll37

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Telefoonnummer toevoegen aan bestaand account

Ik heb de Vodafone app. Ik heb een bestaand account; gekoppeld aan mijn prepaid telefoonnummer van mijn mobiele telefoon.
Nu heb ik een 2e sim met ander telefoonnummer - in gebruik in een mobiele hotspot.
Vraag. Kan ik dit 2e telefoonnummer koppelen aan mijn bestaande account? En wel zodanig dat ik via mijn telefoon dit 2e telefoonnummer kan opwaarderen en van bundels kan voorzien? Dat zou handig zijn want dan hoef ik niet steeds deze 2e sim uit de mobiele hotspot te peuteren en in mijn telefoon te doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hvanswoll37
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je tweede nummer koppelen aan je bestaande account. Je kan dus je kaartje opwaarderen op 3 verschillende mogelijkheden. Daarvan denk ik dat een van deze wel handig is voor je, zelf denk ik nummer 1 of anders gewoon automatisch. Dit kan je ook gewoon regelen via My Vodafone online (via je browser). Punt 3 lijkt me in jou geval niet handig, wat je zelf ook al aangaf. Dus 1 en 2 zijn wel de beste opties.

1) Online opwaarderen
Waardeer nu online op via je pc, tablet of mobiele telefoon en je kunt meteen verder bellen, sms'en en internetten. Het werkt ook in het buitenland.

2) Automatisch opwaarderen
Geef eenmalig aan met welk vast bedrag per maand je jouw tegoed wilt opwaarderen. En daarna gaat het elke maand vanzelf. Lekker makkelijk!

3) Of kies een andere manier
Je kunt ook via sms, een telefoontje of een opwaardeerbon opwaarderen en tegoed cadeau doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hvanswoll37
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je tweede nummer koppelen aan je bestaande account. Je kan dus je kaartje opwaarderen op 3 verschillende mogelijkheden. Daarvan denk ik dat een van deze wel handig is voor je, zelf denk ik nummer 1 of anders gewoon automatisch. Dit kan je ook gewoon regelen via My Vodafone online (via je browser). Punt 3 lijkt me in jou geval niet handig, wat je zelf ook al aangaf. Dus 1 en 2 zijn wel de beste opties.

1) Online opwaarderen
Waardeer nu online op via je pc, tablet of mobiele telefoon en je kunt meteen verder bellen, sms'en en internetten. Het werkt ook in het buitenland.

2) Automatisch opwaarderen
Geef eenmalig aan met welk vast bedrag per maand je jouw tegoed wilt opwaarderen. En daarna gaat het elke maand vanzelf. Lekker makkelijk!

3) Of kies een andere manier
Je kunt ook via sms, een telefoontje of een opwaardeerbon opwaarderen en tegoed cadeau doen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi hvanswoll37

Het is zeker mogelijk om het nummer te koppelen.
Dit kan door My Vodafone (app) te openen. Vervolgens kun je bovenaan op je naam of initialen klikken.
Hier kun je een nummer toevoegen. Indien er al een My Vodafone account voor bestaat, kun je onderaan klikken op "Kies een ander My Vodafone account".

Opwaarderen kan inderdaad zoals Energieboy aangeeft.
Laat je weten of het gelukt is?
hvanswoll37
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy ; Steven
Dank jullie wel. Account uitbreiden is gelukt. Heb alleen fout gemaakt door beide accounts op dezelfde naam (mijn naam te zetten, kan nu bij de keuze tussen de twee sims geen verschil zien; alleen de accountnrs. verschillen. Nog even zoeken of ik de tenaamstelling van de accounts kan veranderen. Opladen + bundel kiezen denk ik ook. dat het gelukt is.
Nogmaals dank.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top 🙂 Klopt, misschien maakt dit het iets makkelijker. Je kunt inderdaad het op klantnummer laten staan. Maar je kunt hem ook registreren op naam.
hvanswoll37
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Steven
Ga ik proberen. Dank.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic