Hoi
Isaac88 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat er valt onder de garantie van je Samsung telefoon kan je vinden op de website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/support/warranty/
Daar staat:Je mobiele product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung.
Ga daarom met je toestel langs een Vodafone winkel en dan kunnen ze hem ter reparatie nemen. Zie voor meer info
deze pagina van Vodafone. Verdere info voor reparatie: Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren we binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Heb je geen garantie meer? Dan betaal je
€ 36,30 onderzoekskosten. We sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze
reparatievoorwaarden (PDF).
Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.