VOW

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Teruggebeld worden

Fijn dat medewerkers van Vodafone beloven om je terug te bellen en dit gewoon niet nakomen.
Vanavond 19-02 zelf maar gebeld naar Vodafone om vervolgens de grootste klantonvriendelijkste **** ******* de lijn te krijgen die je maar kunt wensen.
Zo vet gefrustreerd dat ik nu zin heb de hele T zooi te annuleren.
Ik had na de zoveelste medewerker aan de telefoon toch maar besloten om een red together met telefoon te nemen en moest alleen nog een extra abonnement die ik al heb verlengen en met deze together als extra maken. Daar ik nog een extra telefoon wilde uitzoeken zou ik vandaag worden teruggebeld door een zekere ******** om dit te realiseren.
Wel het Red together Abb vastleggen maar niet meer terugbellen voor de extra. BUIT BINNEN!
Je begrijpt dus, wachtend om 20.00u met de telefoon in je hand, wie er ook belde geen Vodafone
Ik heb nog een heel verhaal maar dat wordt te veel allemaal.
Laat nu mijn boosheid zakken en bel morgen nog eens. Kijken of ik nu iemand heb die wel wil luisteren en niet zo **** en **** is.
Groet Peter

Moderator edit: namen weggehaald ivm privacy, scheldwoorden en verwijten weg gehaald.
7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi VOW

Welkom op de Community!
Allereerst wil ik je namens Vodafone mijn excuses aanbieden. Als er een afspraak gemaakt wordt om terug te bellen, dan moet dit natuurlijk wel nagekomen worden en is dit absoluut niet de werkwijze die wij hanteren.

Ik heb je bericht aangepast ivm scheldwoorden, verwijten en de naam van mijn collega's heb ik weggehaald ivm privacy. Hierbij wil ik je dan ook verwijzen naar de huisregels van de Community.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je boos bent. Dat zou ik ook zijn en zeker als er nog meer speelt. Ik begrijp dan ook waarom je het hier neerzet en je frustratie uit. Ik waardeer het dan ook dat je de ervaring met ons deelt. Vanuit de Community kan ik echter hierin niks betekenen omdat ik wegens privacy redenen niet in de systemen kan. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover contact op te nemen met de afdeling verkoop. Zij kunnen precies zien wat er aan de hand is, hoe het er voor staat en dit verder voor je oppakken zodat het alsnog geregeld is. Dit mag via het nummer 0800-0560.


VOW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ga het nogmaals proberen op dit numer tenzij ik Josephone(woordgrapje) aan de lijn krijg, bedankt alvast.

Groet peter
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt VOW?
VOW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
I k ben er nog steeds mee bezig.
Het is ongelooflijk hoeveel ondeskundigheid er onder het personeel is

Groet Peter
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik hoor graag van je wanneer het opgelost is. Ik zal je feedback intern ook aankaarten. Iedereen hoort op een afdeling bijna dezelfde kennis te hebben over de producten en diensten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het ondertussen opgehelderd/opgelost @VOW?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic