Beantwoord

TOBi

  • 2 februari 2019
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hoe zet je tobi aan
icon

Beste antwoord door Energieboy 2 februari 2019, 10:13

Hoi @Dylandekreek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tobi zet je niet aan, Tobi is een chatbot van Vodafone en komt op zodra die je vraag kent en er antwoord op kan geven. Tobi is nog niet zover om alle vragen te beantwoorden en Tobi moet nog leren. Daarnaast slaapt Tobi als er voldoende klantenservice medewerkers online zijn om de klant zelf te kunnen helpen.

Dus het is niet een kwestie van aan- of uitzetten.
Wel leuk dat je hier over begint, het is een nieuwe klantenservice medewerker van Vodafone. In Engeland gebruiken ze hem al, zie dit leuke filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=d402EY-AZ-w

Veel plezier en ik hoop dat je Tobi ooit een keer tegen komt 😉
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Dylandekreek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tobi zet je niet aan, Tobi is een chatbot van Vodafone en komt op zodra die je vraag kent en er antwoord op kan geven. Tobi is nog niet zover om alle vragen te beantwoorden en Tobi moet nog leren. Daarnaast slaapt Tobi als er voldoende klantenservice medewerkers online zijn om de klant zelf te kunnen helpen.

Dus het is niet een kwestie van aan- of uitzetten.
Wel leuk dat je hier over begint, het is een nieuwe klantenservice medewerker van Vodafone. In Engeland gebruiken ze hem al, zie dit leuke filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=d402EY-AZ-w

Veel plezier en ik hoop dat je Tobi ooit een keer tegen komt 😉