Beantwoord

Toestel factuur

  • 1 april 2019
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Mijn toestel is helaas beschadigd en moet of gerepareerd of vervangen worden. Voor de verzekering heb ik een aankoop bewijs of factuur met type en prijs van het toestel dat bij dit abonnement hoort.
Ik kan dit nergens terug vinden bij mijn abonnement gegevens.
Hoe kan ik hieraan komen?
Mvg Robin
icon

Beste antwoord door Energieboy 1 april 2019, 16:06

Hoi @Foxreynaerde
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je toestel is beschadigd.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice
(zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)

Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

Moderator edit: Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv Dit is alleen bij oudere en meerdere contracten opvragen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Foxreynaerde
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je toestel is beschadigd.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice
(zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)

Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

Moderator edit: Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv Dit is alleen bij oudere en meerdere contracten opvragen.
Heb je inmiddels een kopie contract/pakbon kunnen bemachtigen @Foxreynaerde?
Geen reactie, topic gesloten.