xlisa1606

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestelkosten op de factuur

Hallo,
Ik heb een vraagje over de toestellening van mijn abonnement. Mijn abonnement is afgelopen op 1 mei maar ik heb het nog niet opgezegd. Betaal ik bij de volgende factuur nu alleen de abonnementskosten of ook nog de toestelkosten (aangezien de telefoon nu afgelost is lijkt mij dit vreemd)? Alvast bedankt voor het antwoord!
Mvg Lisa
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi xlisa1606
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je betaalt de lening in termijnen aan ons terug, gespreid over je contracttermijn van 12 of 24 maanden. Dat geef je aan bij de bestelling van je telefoon. De lening is dus opgebouwd uit de maandelijkse toestelbetalingen. Zodra je toestel volledig is voldaan dan hoef je daar niet meer voor te betalen en zal je factuur alleen nog bestaan uit abonnement kosten en niet meer met toestel kosten 🙂

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht dit het antwoord zijn wat je zoekt, geef dit antwoord dan aan als Best Antwoord. Dan help je andere mensen ook en hoeven die niet verder te zoeken 😉 Fijn weekend!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi xlisa1606
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je betaalt de lening in termijnen aan ons terug, gespreid over je contracttermijn van 12 of 24 maanden. Dat geef je aan bij de bestelling van je telefoon. De lening is dus opgebouwd uit de maandelijkse toestelbetalingen. Zodra je toestel volledig is voldaan dan hoef je daar niet meer voor te betalen en zal je factuur alleen nog bestaan uit abonnement kosten en niet meer met toestel kosten 🙂

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht dit het antwoord zijn wat je zoekt, geef dit antwoord dan aan als Best Antwoord. Dan help je andere mensen ook en hoeven die niet verder te zoeken 😉 Fijn weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra het toestel afbetaald zullen de toestelkosten verwijderd worden xlisa1606 Dit zul je ook terug zien op de factuur en in My Vodafone bij de informatie over je abonnement onder het kopje product - toestel en simkaart.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Ik wil nog even informatie toevoegen:
Bovenstaande tekst van mij is letterlijk overgenomen van de website van Vodafone. Daar staat: in termijnen aan ons terug

Dit is dus info van Vodafone zelf en niet van mij. Ik had daar natuurlijk even bij moeten plaatsen dat ik de info van de site heb overgenomen. Mijn excuus! Want ik ben niet werkzaam bij Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
xlisa1606
We hebben geen bericht meer ontvangen van jou. Was bovenstaande informatie allemaal duidelijk zo?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic