Heskes26

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Totaal databundel

Sinds gisteren mijn abbonnement verlengt voor 2 jaar. Red essential ook verhoogt van 3 naar 5 gb. Omdat ik ook ziggo heb krijg ik 5 gb extra. Via de app geeft hij dit ook aan , maar totaalbundel staat op 3 gb. Heb er een screenshot van ge maakt zie foto.
Begrijp er nu niets meer van
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is het inderdaad nog niet helemaal gesynchroniseerd!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Heskes26
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend genoeg kan ik alleen maar zeggen dat dit klopt. Het systeem van het controleren op gegevens is jammer genoeg niet zo slim om te weten dat je een verlenging hebt gedaan en daarom moet je opnieuw door het systeem gehaald worden om te zien of je wel bij allebei klant bent.

Je moet dus nog even geduld hebben voor alles weer klopt bij VodafoneZiggo en dan pas krijg je je korting en dubbele data. Meer info zal ik hieronder nog even beschrijven maar ik denk dat je hierbij wel genoeg weet.


Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ga dus afwachten tot het verwerkt is, komt alleen heel raar over dat de app wel de databundel aangeeft en ook de verdubbeling maar niet het totale gebeuren.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Excuus ik heb het niet helemaal goed gelezen denk ik.
Je had het over 5GB dat je nu hebt ipv 3GB die je had. Heb namelijk al meerdere gesprekken hier gezien over het niet ontvangen van de dubbele data en ben daar helemaal in meegegaan. Dat had ik niet moeten doen Heskes26

Ik jou geval is het gewoon nog niet geüpdatet in je My Vodafone app.
Misschien dat je eens online via je browser kunt kijken via My Vodafone of het dan wel goed staat. Anders komt het nog wel goed hoor, daar gaat het niet om. Maar je zou ook kunnen contacten met de klantenservice van Vodafone.

Dus het komt wel goed maar het is net even iets anders dan ik hier boven beschreef. Excuus hiervoor!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat de app nog even nodig heeft om bij te werken. Indien het abonnement is omgezet, ontvang je een sms van ons. Daarna is het wachten totdat het correct gesynchroniseerd is.
Mocht het binnen 48 uur nog niet kloppen, dan raad ik je aan om mijn collega's te contacteren Heskes26
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dit geeft hij aan online in browser
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ga dus nog even wachten. Zal wel goed komen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is het inderdaad nog niet helemaal gesynchroniseerd!
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Vanmorgen een chat gehad met Joyce zij heeft het voor mij uitgezocht en later mij het antwoord per email gegeven. Dit voeg ik hierbij mee. We wachten dus tot volgende maand.
Groetjes heskes26.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mooi en bedankt voor deze update!
Fijne Paasdagen en geniet van het mooie weer 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dan wachten we even met je af tot volgende maand. Mocht het dan nog steeds niet correct zijn, stuur dan even opnieuw een berichtje!
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dat zal ik doen, maar verwacht dat het in orde is.
Groetjes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic