Calvin.vdv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trage 4g verbinding

Ik heb sinds kort, 1 maand, een familie abbonoment bij Vodafone af gesloten. In het begin deed mijn 4g zoals hij het hoorde te doen maar nu niet meer. Ik heb een snelheidstest gedaan en daaruit kreeg ik dat mijn downloadsnelheid 0.10 Mbps en mijn upload snelheid ook 0.10 Mbps ( MB per seconde). Thuis als ik op de wifi zit heb ik totaal geen problemen en ligt mijn downloadsnelheid rond de 48.38 Mbps en upload ook. Ik heb geen idee hoe ik in een keer zo'n trage verbinding kan hebben. Ook hebben mijn familieleden geen last van dit probleem. Ik gebruik de telefoon 1plus 6t. Ik zou graag willen weten hoe ik dit eventueel kan maken/herstellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Calvin.vdv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend!
Het best wat je kunt doen is je toestel een helemaal uitzetten, simkaart eruit, 10 minuten wachten en dan weer aanzetten met de simkaart erin. Je maakt dan een kleine reset met Vodafone en je toestel. Kijk maar of dat lukt.

Lukt het niet, kijk dan of een andere simkaart, van Vodafone of andere provider, het wel goed doet in je toestel. Daaraan kan je ziet of het dan door het toestel komt of dat het aan je abonnement ligt.

Gaat dit niet lukken, loop dan langs een Vodafone winkel of neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Waarschijnlijk kunnen deze mensen (vooral in de winkel) je wel helpen. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Calvin.vdv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend!
Het best wat je kunt doen is je toestel een helemaal uitzetten, simkaart eruit, 10 minuten wachten en dan weer aanzetten met de simkaart erin. Je maakt dan een kleine reset met Vodafone en je toestel. Kijk maar of dat lukt.

Lukt het niet, kijk dan of een andere simkaart, van Vodafone of andere provider, het wel goed doet in je toestel. Daaraan kan je ziet of het dan door het toestel komt of dat het aan je abonnement ligt.

Gaat dit niet lukken, loop dan langs een Vodafone winkel of neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Waarschijnlijk kunnen deze mensen (vooral in de winkel) je wel helpen. Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je de tips van Energieboy geprobeerd Calvin.vdv ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic