Beantwoord

Trein traject castricum-amsterdam

  • 7 mei 2019
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Beste vodafone, ik heb onlangs een abonnement zakelijk afgesloten bij jullie ivm de voordelen die jullie bieden in combinatie met ziggo. Voorheen zat ik altijd prive bij t-mobile maar vanwege een nieuwe zakelijke stap toch de overstap gewaagd.
Ik ben nog geen maand verder maar kan nou niet echt zeggen dat ik tevreden ben. Ik reis met de trein tussen castricum en amsterdam en krijg echt niks voor elkaar door de slechte verbinding. Heb express 40gb internet genomen maar daar heb ik weinig aan zo.

Ik lees dat dit een bekend probleem is maar kan nergens terugvinden of hieraan gewerkt word en of er op korte termijn een betere verbinding komt.

Ik hoor het graag van u.
Mvg Wesley
icon

Beste antwoord door Steven 10 mei 2019, 07:41

Heb je inmiddels een onderzoek aangemaakt via de bovenstaande link @Wesley87?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hi @Wesley87

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je overal bereikbaar wilt zijn. Zodra je onderweg bent (bijvoorbeeld in een trein), springt het signaal van je telefoon telkens naar een nieuwe netwerkmast. Het kan zijn dat op bepaalde gedeeltes van het traject geen mast in de buurt staat. Hierdoor kan het zijn dat je traag of geen internet hebt op sommige stukken. Soms zit er een reden achter waarom er geen mast staat. Denk aan natuurgebieden of juist vanwege het zicht etc.

Ik raad je aan om dit aan te melden via http://voda.fo/ne/3ugam.
Als eerste doorloop je alle stappen. Daarna kun je een onderzoek aanmaken. Hierdoor kunnen mijn collega's die hierin gespecialiseerd zijn, onderzoeken wat er precies aan de hand is. Daarnaast kunnen zij zien of er werkzaamheden, storingen of binnen een bepaalde tijd een nieuwe mast geplaatst wordt. Laat je weten of het gelukt is met het aanmaken van een onderzoek?
Heb je inmiddels een onderzoek aangemaakt via de bovenstaande link @Wesley87?