bodden68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV kijken met de Ziggo go app op een gewone tv kan dat?Ik heb voldoende data(360GB)

TV kijken op de camping met een gewone TV met voldoende data hoe gaat dat als het gaat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, ik blijf mensen er toch voor waarschuwen. Straks is de data op en dan heb ik geschreven dat het wel mee valt. Mij niet gezien ?

Van mijn SE collega bij Ziggo:
afhankelijk van je instelling ( ziggo go app) laag / hoog. ik schat bij een hoog 500mb >en bij hd 750 mb tot 1 gb. Een beetje ruim alles genomen. bv netflix zieVideokwaliteit: Laag
Verbruik per uur: 0.3 GB
Videokwaliteit: Gemiddeld
Verbruik per uur: 0.7 GB
Videokwaliteit: Hoog HD
Verbruik per uur: 3 GB
Videokwaliteit: Ultra HD
Verbruik per uur: 7 GB
Videokwaliteit: Automatisch ( bron netflix) (knip/plak)

edit ( ik weet niet dat het wel vergelijkbaar is inz ziggo>netflix)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bodden68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik adviseer je om niet TV te gaan kijken met je Ziggo Go app op een Vodafone abonnement. Dat kost je teveel data, je bent er dan echt zo doorheen. Gebruik hiervoor het Wifi signaal van de camping. Voor je het weet zit je zo door je data heen en moet je veel gaan betalen omdat je over je data heen bent.

Over het aansluiten en hoe het werkt kan je het beste op de website van Ziggo kijken, klik hier.
Ziggo heeft ook een eigen Community om daar je vragen te stellen, community.ziggo.nl (test resultaat: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/mobiel-streamen-met-ziggo-go-24687) Let wel op dat als je in het buitenland bent je misschien meer data gebruikt dan in Nederland zelf. En let ook op de Fair Use Policy (FUP).

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Fijne vakantie 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Tegenwoordig valt dit wel mee Energieboy
Vorig jaar heb ik via de app gewoon mijn programma's gevolgd terwijl ik in Spanje zat.
Qua data viel het mee. Ik meen voor 1 uur kijken zat ik rond de 700 MB. (Via 4G en de kwaliteit op maximale instellingen).
Tegenwoordig kost het streamen niet heel veel data meer.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, ik blijf mensen er toch voor waarschuwen. Straks is de data op en dan heb ik geschreven dat het wel mee valt. Mij niet gezien ?

Van mijn SE collega bij Ziggo:
afhankelijk van je instelling ( ziggo go app) laag / hoog. ik schat bij een hoog 500mb >en bij hd 750 mb tot 1 gb. Een beetje ruim alles genomen. bv netflix zieVideokwaliteit: Laag
Verbruik per uur: 0.3 GB
Videokwaliteit: Gemiddeld
Verbruik per uur: 0.7 GB
Videokwaliteit: Hoog HD
Verbruik per uur: 3 GB
Videokwaliteit: Ultra HD
Verbruik per uur: 7 GB
Videokwaliteit: Automatisch ( bron netflix) (knip/plak)

edit ( ik weet niet dat het wel vergelijkbaar is inz ziggo>netflix)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over bodden68 of zijn je vragen beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic