TheoTvSpanje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV + snel Internet en WiFI in Spanje

Hallo, wij hebben Vodafone/Ziggo Red Onbeperkt Bellen en data en uitgebreide TV pakket in NL op 2 adressen. We zijn tevreden. NU gaan wij binnenkort een 4 maanden naar
Montserrat, Valencia, Spanje en ik wil daar ook graag Nederlandse TV, Netflix en wifi-snel internet hebben. Hoe kan ik dat het beste doen in dat huisje in Montserrat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theoziggo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst even een melding maken dat je geen Vodafone en/of Ziggo in je naam mag gebruiken. Daarom zal ik er een melding van maken bij een moderator, die zal je dan ook vragen welk gebruikersnaam je dan wenst te gaan gebruiken. Maar dat hoor je vanzelf wel.

Je kan met je Ziggo Go app op je telefoon en/of tablet gewoon alle Nederlandse zenders kijken, dat kan tegenwoordig in alle EU landen. Dus die kan je gewoon gebruiken en Netflix is ook gewoon modelijk, die zit ook op je telefoon en/of tablet en die kan je ook overal gebruiken. Het is alleen misschien zo dat je dan ook andere films kan zien omdat Spanje een ander aanbod heeft, maar daar ben ik niet zeker van. Dus beide kan je gewoon gebruiken als je op vakantie gaat.

Wifi en snel internet, dat ligt helemaal aan waar je bent. Als je daar bent en men heeft daar snel wifi voor je, dan zit je goed. Heb je dat niet dan heb je natuurlijk pech. Via Vodafone data kan je het ook wel doen maar dat ga je niet redden voor 4 maanden en met meer mensen. Dus duimen dat je snel internet hebt waar je naar toe gaat. Er is geen mogelijkheid om je Ziggo abonnement mee te nemen naar Spanje (haha, was dat maar zo).

Hoe je dit het beste kunt aanpakken in het huisje aldaar, dat zal je dan ter plekken moeten bekijken en navraag moeten doen. Daar kan ik je niet mee helpen en mensen van VodafoneZiggo ook niet. Even uitzoeken, misschien hebben ze wel heel goed internet (wat ik overigens eerst zou hebben gedaan voor ik ging boeken. ja, ik ben zo iemand die alleen weggaat als die perfect internet heeft, anders blijf ik er niet).

Succes en heel veel plezier!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theoziggo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst even een melding maken dat je geen Vodafone en/of Ziggo in je naam mag gebruiken. Daarom zal ik er een melding van maken bij een moderator, die zal je dan ook vragen welk gebruikersnaam je dan wenst te gaan gebruiken. Maar dat hoor je vanzelf wel.

Je kan met je Ziggo Go app op je telefoon en/of tablet gewoon alle Nederlandse zenders kijken, dat kan tegenwoordig in alle EU landen. Dus die kan je gewoon gebruiken en Netflix is ook gewoon modelijk, die zit ook op je telefoon en/of tablet en die kan je ook overal gebruiken. Het is alleen misschien zo dat je dan ook andere films kan zien omdat Spanje een ander aanbod heeft, maar daar ben ik niet zeker van. Dus beide kan je gewoon gebruiken als je op vakantie gaat.

Wifi en snel internet, dat ligt helemaal aan waar je bent. Als je daar bent en men heeft daar snel wifi voor je, dan zit je goed. Heb je dat niet dan heb je natuurlijk pech. Via Vodafone data kan je het ook wel doen maar dat ga je niet redden voor 4 maanden en met meer mensen. Dus duimen dat je snel internet hebt waar je naar toe gaat. Er is geen mogelijkheid om je Ziggo abonnement mee te nemen naar Spanje (haha, was dat maar zo).

Hoe je dit het beste kunt aanpakken in het huisje aldaar, dat zal je dan ter plekken moeten bekijken en navraag moeten doen. Daar kan ik je niet mee helpen en mensen van VodafoneZiggo ook niet. Even uitzoeken, misschien hebben ze wel heel goed internet (wat ik overigens eerst zou hebben gedaan voor ik ging boeken. ja, ik ben zo iemand die alleen weggaat als die perfect internet heeft, anders blijf ik er niet).

Succes en heel veel plezier!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Theoziggo

Zoals Energieboy al aangaf: heb je een alternatieve gebruikersnaam voor ons? Dan pas ik dat voor je aan! 🙂
TheoTvSpanje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo vervang maar door TheoTvSpanje
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Theoziggo wrote:
Hallo vervang maar door TheoTvSpanje

Oh jee, dan mag je alleen nog maar vragen stellen over Spanje en TV’s. Haha, grapje natuurlijk ??

Sharon gaat het voor je aanpassen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
TheoTvSpanje Done!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten omdat er een antwoord geselecteerd is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic