Luuf Beumer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

twee my vodafoneaccounts op één naam

Hallo,

Is het mogelijk om 2 my vodafoneaccounts op 1 naam onder te brengen? Dus 1 e-mail adres en gebruikersnaam, maar 2 mobiele telefoonnummers?

Met vriendelijke groet,

Luuf Beumer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Luuf Beumer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan in My Vodafone (My Vodafone) een tweede account invoeren en dan heb je dus beide nummers in 1 account. Online kan je volgens mij ook je mail adres wijzigen, alleen weet ik niet of je eenzelfde mail adres kan gebruiken.

Best wat je kunt doen is een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en daar even vragen of je eenzelfde mail adres kunt gebruiken en of dit dan geen problemen geeft. Of even snel vragen via de online chat button op deze pagina.

Maar je kan zo ie zo via je My Vodafone meerdere accounts toevoegen en dan heb je alles in 1 account.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Luuf Beumer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan in My Vodafone (My Vodafone) een tweede account invoeren en dan heb je dus beide nummers in 1 account. Online kan je volgens mij ook je mail adres wijzigen, alleen weet ik niet of je eenzelfde mail adres kan gebruiken.

Best wat je kunt doen is een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en daar even vragen of je eenzelfde mail adres kunt gebruiken en of dit dan geen problemen geeft. Of even snel vragen via de online chat button op deze pagina.

Maar je kan zo ie zo via je My Vodafone meerdere accounts toevoegen en dan heb je alles in 1 account.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt met het samenvoegen van het account? Of heb je contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor Luuf Beumer ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic