Alby

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Twee nrs maar krijg maar 1 sim inzicht

Ik heb twee simkaarten en twee nrs maar kan met geen mogelijkheid het tegoed van de andere kaart zien of updaten. Telkens komt het tegoed van dezelfde sim in beeld dus kan niet nagaan of ik mijn extra tegoed heb ontvangen en of mijn update is bijgeschreven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Alby
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt meerdere nummers in één My Vodafone account beheren. Een voorbeeld: je hebt een abonnement, maar ook een prepaid. Je abonnement en prepaid kun je allebei in hetzelfde account hangen. Je hebt dus maar één inlog nodig. Lekker makkelijk.

Dit kan je doen door via My Vodafone links boven in beeld op het tandwiel (of inmiddels al de eerste naam/account die je al hebt aangemaakt) te drukken en dan Nummer Toevoegen. Dan moet het goed gaan en kan je beide in 1 My Vodafone account bekijken.

Mocht het nu niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je daar wel mee helpen! Ik kan alleen melden dat het wel mogelijk is en via welke weg maar als het echt niet lukt, toch even bellen of een chat starten, dat kan ook 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Alby
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt meerdere nummers in één My Vodafone account beheren. Een voorbeeld: je hebt een abonnement, maar ook een prepaid. Je abonnement en prepaid kun je allebei in hetzelfde account hangen. Je hebt dus maar één inlog nodig. Lekker makkelijk.

Dit kan je doen door via My Vodafone links boven in beeld op het tandwiel (of inmiddels al de eerste naam/account die je al hebt aangemaakt) te drukken en dan Nummer Toevoegen. Dan moet het goed gaan en kan je beide in 1 My Vodafone account bekijken.

Mocht het nu niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je daar wel mee helpen! Ik kan alleen melden dat het wel mogelijk is en via welke weg maar als het echt niet lukt, toch even bellen of een chat starten, dat kan ook 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt om het te koppelen Alby?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic