Beantwoord

Uploaden geluidsbestand (.wav) als voicemail

• 14 maart 2019
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

Ik heb door een professionele stemacteur mijn voicemail laten inspreken en ik wil dit geluidsbestand nu als welkomstboodschap van mijn voicemail instellen. Is dat mogelijk en zo ja hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Energieboy 14 maart 2019, 18:48

Hoi @slang035
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is niet mogelijk om dit bestand te uploaden of iets.
Wat je kan doen is het afspelen en dan je telefoon bij de speaker houden en dan opnemen als voicemail bericht. Een andere mogelijkheid is er jammer genoeg niet. Succes in ieder geval 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @slang035
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is niet mogelijk om dit bestand te uploaden of iets.
Wat je kan doen is het afspelen en dan je telefoon bij de speaker houden en dan opnemen als voicemail bericht. Een andere mogelijkheid is er jammer genoeg niet. Succes in ieder geval 🙂
Serieus? Dat valt me wel een beetje tegen van het grote Vodafone. Waarom niet gewoon een bestandje kunnen uploaden en die als welkomstboodschap selecteren. Gemiste kans.
Het klopt inderdaad dat dit niet mogelijk is. Ik zal je feedback intern doorzetten. Wie weet komt het in de toekomst er wel.
Op dit moment zit er niks anders op dan het via de bovenstaande optie aan te passen..
Reputatie 7
Badge +17
Serieus? Dat valt me wel een beetje tegen van het grote Vodafone. Waarom niet gewoon een bestandje kunnen uploaden en die als welkomstboodschap selecteren. Gemiste kans.
Geef mij maar een provider waar het wel kan 😉
Feedback intern door gezet. Topic gesloten.