Hermance

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van S naar M

Goedemiddag,

Ik heb gister Mijn S abo omgezet naar M. Aanbod 9,00 per maand omdat ik thuis Ziggo heb. Nu krijg ik een bevestiging van 11,50 .   Hoe kan dat.?

3 Reacties 3
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

De €2,50 korting wordt pas achteraf berekend op je factuur. Het staat dus niet op je contract

Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Hermance 
Heb je nog meer vragen over Vodafone en Ziggo Combi, kijk dan eens op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras

Uitleg waarom je korting niet op het contract staat:
Mocht je nu toch besloten om opeens te stoppen bij Ziggo dan kan Vodafone je korting schrappen en ga je weer het volledige bedrag betalen, wat op je huidige contract staat. Maar zolang je klant blijft bij Vodafone & Ziggo ontvang je elke maand die extra korting en dubbele data op alle Start, Red, Smart, Scherp en Black abonnementen op jouw adres.

Begrijp dat het een beetje gek overkomt maar zodra alles is gecontroleerd en alle gegevens bij Vodafone & Ziggo zijn in orde, en gelijk, dan krijg je bij je volgende factuur de korting. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten, ik help je graag verder. 

In ieder geval hele fijne Feestdagen gewenst en veel plezier met je M abonnement van Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Hermance?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic