DanielleH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Van tmobile prive naar Vodafone zakelijk

Ik ben al een week bezig om mijn prive t-mobile account om te zetten naar Vodafone zakelijk (via werkgever). Na 4 keer de verkeerde order te krijgen stond de koerier voor de deur met een telefoon. Helaas was de directeur niet aanwezig dus telefoon werd weer terug gestuurd, blijkt een machtiging te moeten hebben. Nu opnieuw (na 2 dagen bellen met Vodafone) is het pakketje retour en kan de order gecancelled worden en opnieuw aangemaakt worden. Helaas voor mij is er tijdens dat gesprek een technische storing en duurt het volgens die meneer 5 a 10 dagen (!!!) voordat ik een order kan inschieten met mijn nummerbehoud..... Jammer voor mij, ga over 1,5 week op vakantie zonder telefoon en wie weet zonder telefoonnummer??? Waarom heb ik elke keer zoveel ellende met Vodafone??? Volgens mijn heb ik in totaal al 3 uur gebeld hierover!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DanielleH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard Sharon. Heb vanmorgen alles maar geannuleerd, ga na de vakantie een nieuwe poging wagen...

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi DanielleH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je dit allemaal moet overkomen natuurlijk. Alleen de vraag of er elke keer zoveel ellende bij Vodafone moet zijn, begrijp ik niet want er is overal altijd wel wat. Begrijp dat de koerier wel voor de deur stond maar de directeur was er niet, dat is dan natuurlij niet de fout van Vodafone maar van je baas, die was er niet. En logisch dat ze hem alleen willen afgeven aan de persoon die daar voor bevoegd is. Maar daar zal je vast anders over denken 😉

Dat het daarna zolang moet duren snap ik dan ook weer niet. Systeem fout kan gebeuren en gebeurd altijd op het moment dat je daar niet op zit te wachten. Maar nogmaals, ik ben het wel met je eens dat het wel erg lang duurt voor ze alles weer terug kunnen sturen. Of je het gaat halen met je vakantie, geen idee.

Mijn advies: Stuur een privé berichtje via Facebook of Twitter en vraag daar even wat er nu aan de hand is en hoe lang het nog moet duren. Of neem contact op met de klantenservice van Vodafone door te bellen of ga naar https://www.vodafone.nl/zakelijk/ en in het midden kan je klikken om terug gebeld te worden of een chat aan te gaan of een afspraak te maken. Let wel op, je baas (directeur) moet wel bij het gesprek aanwezig zijn, hij is namelijk nu de contractant en niet iemand anders!!

Via deze wegen moet er toch wel iets uit komen en kan iemand je vast verder helpen. Hier op de community is het alleen klanten die klanten helpen en bij deze is het dus moeilijk om je verder te helpen, al zou ik het graag willen doen, maar ik ben ook maar een klant en kan je alleen adviseren.

Succes en al met al wil ik je toch wel een hele fijne vakantie wensen en hoop natuurlijk met nummer en nieuw toestel. Laat nog even weten of je verder bent gekomen met mijn advies.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons opgenomen DanielleH ?
DanielleH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard Sharon. Heb vanmorgen alles maar geannuleerd, ga na de vakantie een nieuwe poging wagen...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de terugkoppeling DanielleH
Mocht je het toestel meteen willen hebben, dan kun je dit ook regelen via de winkel zodra het aangepast is in het systeem.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak en alvast een fijne vakantie!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Steven wrote:
Dankjewel voor de terugkoppeling DanielleH
Mocht je het toestel meteen willen hebben, dan kun je dit ook regelen via de winkel zodra het aangepast is in het systeem.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak en alvast een fijne vakantie!

Dat kan, maar neem dan aub wel je baas mee ?
Fijne vakantie!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Energieboy dat is niet perse nodig. DIt is afhankelijk van wie de contactpersoon is.
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic