Beantwoord

Vanuit webshop doorlinken naar mobiel bankieren app

  • 6 mei 2019
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Zojuist Huawei p30 pro geinstalleerd. Op mijn vorige telefoon linkte ik voor betalingen vanuit webshops direct door naar mijn mobiel bankieren app van ABN Amro voor idealbetalingen. Nu doet hij dat niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 6 mei 2019, 11:43

Hoi @Desire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit met alle betaal linkjes zo of alleen op die ene webshop?
Heb jij daar alleen last van of zijn daar ook andere mensen, die op die website iets kopen, er last van?

Het is een beetje lastig om na te gaan waar het probleem ligt. Ik snap dat je nu denkt dat het waarschijnlijk aan je nieuwe telefoon ligt, maar het kan ook toeval zijn. Eventueel zou je je bank app kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt. Misschien dat het met een backup niet goed terug geplaatst is.

Er zijn dus een paar dingen die je eerst zou kunnen proberen voor je verder gaat met Vodafone. Op internet heb ik wel gezien dat er meer meldingen zijn van storingen (https://allestoringen.nl/storing/abn-amro). Afgelopen uren zijn er 30 meldingen geplaatst, misschien ligt het daar wel aan? Misschien even vragen aan de bank?

Laat weten of iets is gelukt en wat er dan was :)
Succes in ieder geval.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Desire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit met alle betaal linkjes zo of alleen op die ene webshop?
Heb jij daar alleen last van of zijn daar ook andere mensen, die op die website iets kopen, er last van?

Het is een beetje lastig om na te gaan waar het probleem ligt. Ik snap dat je nu denkt dat het waarschijnlijk aan je nieuwe telefoon ligt, maar het kan ook toeval zijn. Eventueel zou je je bank app kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt. Misschien dat het met een backup niet goed terug geplaatst is.

Er zijn dus een paar dingen die je eerst zou kunnen proberen voor je verder gaat met Vodafone. Op internet heb ik wel gezien dat er meer meldingen zijn van storingen (https://allestoringen.nl/storing/abn-amro). Afgelopen uren zijn er 30 meldingen geplaatst, misschien ligt het daar wel aan? Misschien even vragen aan de bank?

Laat weten of iets is gelukt en wat er dan was :)
Succes in ieder geval.
Betrof inderdaad een ABN Amro storing, viel precies gelijk met installeren van de telefoon. Inmiddels werkt het weer als vanouds, dank voor de tip.
Reputatie 7
Badge +17
Top en bedankt voor de terugkoppeling ūüĎćūüėÄ
Super om te lezen dat het opgelost is @Desire
Ik zal het topic sluiten.