Desire

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanuit webshop doorlinken naar mobiel bankieren app

Zojuist Huawei p30 pro geinstalleerd. Op mijn vorige telefoon linkte ik voor betalingen vanuit webshops direct door naar mijn mobiel bankieren app van ABN Amro voor idealbetalingen. Nu doet hij dat niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Desire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit met alle betaal linkjes zo of alleen op die ene webshop?
Heb jij daar alleen last van of zijn daar ook andere mensen, die op die website iets kopen, er last van?

Het is een beetje lastig om na te gaan waar het probleem ligt. Ik snap dat je nu denkt dat het waarschijnlijk aan je nieuwe telefoon ligt, maar het kan ook toeval zijn. Eventueel zou je je bank app kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt. Misschien dat het met een backup niet goed terug geplaatst is.

Er zijn dus een paar dingen die je eerst zou kunnen proberen voor je verder gaat met Vodafone. Op internet heb ik wel gezien dat er meer meldingen zijn van storingen (https://allestoringen.nl/storing/abn-amro). Afgelopen uren zijn er 30 meldingen geplaatst, misschien ligt het daar wel aan? Misschien even vragen aan de bank?

Laat weten of iets is gelukt en wat er dan was 🙂
Succes in ieder geval.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Desire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit met alle betaal linkjes zo of alleen op die ene webshop?
Heb jij daar alleen last van of zijn daar ook andere mensen, die op die website iets kopen, er last van?

Het is een beetje lastig om na te gaan waar het probleem ligt. Ik snap dat je nu denkt dat het waarschijnlijk aan je nieuwe telefoon ligt, maar het kan ook toeval zijn. Eventueel zou je je bank app kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt. Misschien dat het met een backup niet goed terug geplaatst is.

Er zijn dus een paar dingen die je eerst zou kunnen proberen voor je verder gaat met Vodafone. Op internet heb ik wel gezien dat er meer meldingen zijn van storingen (https://allestoringen.nl/storing/abn-amro). Afgelopen uren zijn er 30 meldingen geplaatst, misschien ligt het daar wel aan? Misschien even vragen aan de bank?

Laat weten of iets is gelukt en wat er dan was 🙂
Succes in ieder geval.
Desire
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Betrof inderdaad een ABN Amro storing, viel precies gelijk met installeren van de telefoon. Inmiddels werkt het weer als vanouds, dank voor de tip.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Top en bedankt voor de terugkoppeling ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te lezen dat het opgelost is Desire
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic