Esther wiering

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbinden met ziggo

Ik kan mijn ziggo niet verbinden met mijn abbonemend 

 

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Esther wiering 
Wat wil je doen dan? Je wilt 1 inlog maken voor zowel je Vodafone als Ziggo account? Zelf zou ik dat niet doen, je kunt het beter los van elkaar houden. 

Maar als je dit wel wil doen dan kan je dit als volgt doen:
Dezelfde logingegevens gebruiken voor My Vodafone en Mijn Ziggo? Dat kan!

Na het samenvoegen van de accounts log je bij My Vodafone en Mijn Ziggo in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord. Je houdt dan één account over.

In deze korte video (30 seconden) leggen ze uit hoe het werkt: https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml#samenvoegen

Op bovenstaande website staat een filmpje met uitleg. Wel zo handig om deze te volgen. Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met het samenvoegen van de accounts @Esther wiering?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @Esther wiering , dan zal het topic gesloten worden.

Esther wiering
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het was gelukt maar het is niet gelukt om extra data aan te zetten via ziggo 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Esther wiering wrote:

Het was gelukt maar het is niet gelukt om extra data aan te zetten via ziggo 

Extra data voor Vodafone moet je ook gewoon via Vodafone regelen.
Dit kan niet via Ziggo, behalve als je ze gekoppeld hebt, dan zou je het via Mijn Ziggo ook moeten kunnen doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je de dubbele data bedoelt @Esther wiering 

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.

Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 1 week wordt de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra de extra's worden aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd. Je ziet in My Vodafone de dubbele data vanaf dat moment erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten) of €2,50 korting ( €2,50  korting: Start En Red Together abonnement na Maart 2019).
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:

•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen

•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO

•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je inmiddels al gebruik maken van de dubbele data @Esther wiering?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een reactie @Esther wiering. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic