Vrouwbas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbinding niet privé

als ik op mijn mobiele telefoon bijv; WWW.ZIGGO Ingeef (OF ANDERE WEBSITES) krijg ik te zien ; JE VERBINDING IS NIET PRIVÉ. wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi Vrouwbas

Vrouwbas wrote:
als ik op mijn mobiele telefoon bijv; WWW.ZIGGO Ingeef (OF ANDERE WEBSITES) krijg ik te zien ; JE VERBINDING IS NIET PRIVÉ. wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?



Welke browser gebruik je? Probeer eens een andere browser zoals Firefox. Helpt dat?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vrouwbas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gebruik je een open Wifi? Dan kan ik me voorstellen dat je browser deze opmerking maakt. Het is dan namelijk niet veilig om je gegevens door te geven via een open Wifi. Maar gebruik je gewoon je 4G via Vodafone, dan zou het geen probleem moeten zijn. Of gebruik je het thuis via Wifi?

Mocht je het via Wifi gebruiken, wil je het dan ook eens proberen via 4G (dus via Internet Vodafone). Anders zou je je browser opdracht kunnen geven om incognito te surfen. Maar dat is wel een oplossing die eigenlijk helemaal niet nodig hoeft te zijn.

Als je nog iets specifieker wilt zijn, graag. Ook bv wat voor toestel heb je en welke versie zit erop. Mocht dan bovenstaande niet lukken dan kunnen we misschien even verder kijken. Of iemand van Vodafone 🙂
Vrouwbas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik idd thuis de wifi. Heb deze nu uitgeschakeld en via 4G geprobeerd. Dan heb ik hetzelfde probleem. Je verbinding is niet privé.
Ik heb een Samsung S4 mini. android 4.4.2
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi Vrouwbas

Vrouwbas wrote:
als ik op mijn mobiele telefoon bijv; WWW.ZIGGO Ingeef (OF ANDERE WEBSITES) krijg ik te zien ; JE VERBINDING IS NIET PRIVÉ. wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?



Welke browser gebruik je? Probeer eens een andere browser zoals Firefox. Helpt dat?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Probeer eens een andere browser en kijk eens of je niet per ongelijk op je Samsung een VPN hebt geïnstalleerd. Misschien bij het installeren van een browser?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het probleem hiermee verholpen Vrouwbas?
Vrouwbas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb firefox geinstalleerd en heb nu geen problemen meer
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super Vrouwbas🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic