Lisaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbonden met een Wifi netwerk maar geen internet.

Mijn moeder en ik hebben thuis geen internet meer. Onze telefoon verbindt met het net werk maar geeft aan "verbonden, geen Internet" we hebben de router al meerdere keren gereset. Wat moeten we nu doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Lisaa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk eerder dat dit niet zoveel te maken heeft met Vodafone.
Maar je zou je toestel eens helemaal uit kunnen zetten en daarna weer aan of wat je ook kan doen is je router/modem even een reset geven (stroom eraf halen en er weer opzetten). Mocht dat niet lukken dan kan je ook een hard reset geven (er is dus een verschil tussen de ene reset en de andere). Echter, voor deze vragen moet je bij je de provider zijn waar je thuis internet afneemt. (Mocht dit Ziggo zijn, neem dan contact op met klantenservice van Ziggo).

Als je wel gewoon internet hebt via Vodafone dan ligt het dus niet aan Vodafone maar aan je internet provider.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Lisaa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk eerder dat dit niet zoveel te maken heeft met Vodafone.
Maar je zou je toestel eens helemaal uit kunnen zetten en daarna weer aan of wat je ook kan doen is je router/modem even een reset geven (stroom eraf halen en er weer opzetten). Mocht dat niet lukken dan kan je ook een hard reset geven (er is dus een verschil tussen de ene reset en de andere). Echter, voor deze vragen moet je bij je de provider zijn waar je thuis internet afneemt. (Mocht dit Ziggo zijn, neem dan contact op met klantenservice van Ziggo).

Als je wel gewoon internet hebt via Vodafone dan ligt het dus niet aan Vodafone maar aan je internet provider.
Lisaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt Energieboy
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt natuurlijk ook checken of dit probleem bij andere Wi-fi netwerken plaats vindt. Hierdoor kun je uitsluiten of het aan de telefoon ligt.
Vaak helpt het ook om even de Wi-fi netwerken te vergeten en daarna opnieuw toe te voegen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Goed punt Steven.
Waarom ik hier verder niet aan dacht was omdat beide toestellen problemen hebben met internet.
Maar wat je zegt, een ander wifi account proberen en/of netwerkinstellingen wissen kan ook soms een goed idee zijn 🙂

Dank voor deze aanvulling 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je inmiddels er achter waaraan het ligt en is het verholpen Lisaa?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic