Wabbak

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Verbruik afgelopen maand

Het is nu 1 maart en ik wil mijn verbruik van de afgelopen maand inzien. Waar kan ik dat doen? De app laat alleen de lopende maand zien en een rekening is er nog niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wabbak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Naar mijn weten kan je op dag 1 niet meer terug kijken in de maand ervoor. Je moet nu wachten tot je je rekening binnen krijgt op je app en dan pas kan je kijken voor de maand Februari. Tenminste, zo heb ik het net ook gezien maar mocht Vodafone daar een ander foefje voor hebben dan hoor ik het ook graag 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wabbak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Naar mijn weten kan je op dag 1 niet meer terug kijken in de maand ervoor. Je moet nu wachten tot je je rekening binnen krijgt op je app en dan pas kan je kijken voor de maand Februari. Tenminste, zo heb ik het net ook gezien maar mocht Vodafone daar een ander foefje voor hebben dan hoor ik het ook graag 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Wabbak?
Wabbak
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nou ja, dit had ik ook wel door. Het faat mij on de vorige naand, voodat ik mijn gegevens reset. Maar dat kan dus niet totdat ik alkes kan vergelijken. Tich raar dat ik de vorige maand niet kan inzien.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wabbak wrote:
Tich raar dat ik de vorige maand niet kan inzien.

Dat kan wel maar dan moet je wachten tot je factuur is aangemaakt 🙂
Dan kan je in je My Vodafone app onder het kopje factuur ook de specificaties inzien.
Alleen is er altijd een overlapping van een paar dagen dat je wel de nieuwe maand, direct, kan zien en de oude maand even moet wachten tot Vodafone je factuur heeft aangemaakt. Het is even wennen maar als je het weet dan lukt dat wel 😉

Goed weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat heeft te maken omdat op de eerste de nieuwe maand in en de gegevens van de maand ervoor verwerkt worden in de factuur. Hierdoor is het niet in te zien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic