FXN

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vergissing of verkoopt Vodafone "showmodellen" van S10 aan klanten?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Op de website staat dat Vodafone 6gb ram versies van de S10 en S10+ verkoopt. Dit vond ik raar, want ik was ervan overtuigd dat de S10 altijd 8GB ram had, en zo worden ook alle modellen op andere sites verkocht.

Dus ik ben het gaan uitzoeken, en het blijkt inderdaad dat er geen 6GB S10's bestaan, behalve dan de zogenoemde "showmodellen", die alleen bedoelt zijn om in winkels te tonen (en niet dezelfde kwaliteit hebben als de normale S10's).

Meer hierover in onderstaand artikel (als je dit googled kun je ook ander artikels vinden).
https://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s10-plus-6gb-ram-957454/

Mijn vraag aan vodafone is nu, staat de informatie fout op de website en moet die aangepast worden (dus van 6gb naar 8 gb interne Ram)? Of worden er inderdaad showmodellen verkocht aan klanten (6gb ram)? Dat laatste mag namelijk helemaal niet, Samsung heeft zelf zeer duidelijk gecommuniceerd dat de showmodellen niet bedoelt zijn voor intensief gebruik en nooit verkocht mogen worden aan klanten.

Voor ik een bestelling doe via Vodafone zou ik hier graag uitsluitsel over willen hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi FXN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je deze informatie hebt gevonden en dat je dit hier op de Community beschrijft. Je kunt er van uitgaan dat Vodafone geen showmodellen verkoopt maar gewoon de normale toestellen. Wat er aan de hand is en welke versie nu wat heeft kan ik je niet vertellen. Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Misschien is het het beste om privé een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Stuur dan je volledige verhaal en dan krijg je daar zeker antwoord op. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en desnoods, mochten ze het fout hebben, dit aan de juiste afdeling doorgeven.

In ieder geval heel scherp van je en goed dat je het aangeeft. Laat nog even weten wat ze met je bericht hebben gedaan. Alvast bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi FXN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je deze informatie hebt gevonden en dat je dit hier op de Community beschrijft. Je kunt er van uitgaan dat Vodafone geen showmodellen verkoopt maar gewoon de normale toestellen. Wat er aan de hand is en welke versie nu wat heeft kan ik je niet vertellen. Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Misschien is het het beste om privé een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Stuur dan je volledige verhaal en dan krijg je daar zeker antwoord op. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en desnoods, mochten ze het fout hebben, dit aan de juiste afdeling doorgeven.

In ieder geval heel scherp van je en goed dat je het aangeeft. Laat nog even weten wat ze met je bericht hebben gedaan. Alvast bedankt!
FXN
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via facebook een reactie gehad dat ze de specificaties gaan aanpassen. Ze bieden dus inderdaad de 8gb versies aan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
TOP FXN
Wat goed dat je het hebt aangekaart.
Bedankt voor je terugkoppeling 🙂

Fijn weekend
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic