JenniferT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizen naar Australië

Hoi,

Ik ga binnenkort verhuizen naar Australië (een spontaan plan), maar ik heb nog een Vodafone abonnement voor mijn telefoon (nog 11 maanden). Aangezien Vodafone ook in Australië zit, dacht ik dat het misschien mogelijk zou zijn om mijn databundel over te zetten op een Australisch nummer?
Mocht dit niet kunnen is het dan voordeliger om een wereldabonnement toe te voegen aan mijn huidige abonnement in plaats van mijn huidige abonnement op te zeggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jennifer

Welkom op de Community!
Wat gaaf dat je deze stap zet!

Helaas is het niet mogelijk om het abonnement over te zetten naar Vodafone Australië . We hebben kleine wereld bundels die je kunt toevoegen aan je abonnement. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit de oplossing is. Omdat je op deze manier extra kosten gaat maken. Je kunt namelijk de Alles in 1 op reis Wereld aanzetten of de XL variant.
* De Alles In 1 Op Reis Wereld: Hiermee kun je buiten Europa voor €5 per dag 30 minuten bellen, 30 sms’jes versturen en 30 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.
* De Alles In 1 op Reis Wereld XL Hiermee kun je buiten Europa voor €8,50 per dag. Je krijgt hiervoor 100 minuten bellen, 100 sms’jes versturen en 100 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

Je kunt het abonnement stop laten zetten via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml of door te bellen met 1201 en dan optie "opzeggen".
Een andere optie is je nummer en abonnement overdragen aan iemand anders.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jennifer

Welkom op de Community!
Wat gaaf dat je deze stap zet!

Helaas is het niet mogelijk om het abonnement over te zetten naar Vodafone Australië . We hebben kleine wereld bundels die je kunt toevoegen aan je abonnement. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit de oplossing is. Omdat je op deze manier extra kosten gaat maken. Je kunt namelijk de Alles in 1 op reis Wereld aanzetten of de XL variant.
* De Alles In 1 Op Reis Wereld: Hiermee kun je buiten Europa voor €5 per dag 30 minuten bellen, 30 sms’jes versturen en 30 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.
* De Alles In 1 op Reis Wereld XL Hiermee kun je buiten Europa voor €8,50 per dag. Je krijgt hiervoor 100 minuten bellen, 100 sms’jes versturen en 100 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

Je kunt het abonnement stop laten zetten via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml of door te bellen met 1201 en dan optie "opzeggen".
Een andere optie is je nummer en abonnement overdragen aan iemand anders.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over JenniferT en welke optie ga je toepassen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic