NaomiWolf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verificatiemail

Kan ik een mail afkomstig van klantenservice@online.com vertrouwen? En is deze afkomstig van Vodafone?
Hierin wordt gevraagd om mijn account bij Vodafone te bevestigen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NaomiWolf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, dit is geen mail van Vodafone !!
Heb je de mail nog, of een andere e-mail of sms ontvangen dan hieronder staat vermeld, dan verzoeken wij je om dit te mailen naar phishing@vodafone.nl. Dan kunnen ze daar iets mee doen, maar jij in ieder geval niet openen en inloggen!

Meer info over Phishing:

Fijne dag in ieder geval nog gewenst. En mocht je toch vragen hebben over je account, ben dan gewoon de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen je account inzien en melden of het wel of niet goed is 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NaomiWolf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, dit is geen mail van Vodafone !!
Heb je de mail nog, of een andere e-mail of sms ontvangen dan hieronder staat vermeld, dan verzoeken wij je om dit te mailen naar phishing@vodafone.nl. Dan kunnen ze daar iets mee doen, maar jij in ieder geval niet openen en inloggen!

Meer info over Phishing:

Fijne dag in ieder geval nog gewenst. En mocht je toch vragen hebben over je account, ben dan gewoon de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen je account inzien en melden of het wel of niet goed is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is inderdaad een phishing mail. Ik raad je aan om de mail te verwijderen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic