Amberwillenbell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verkeerd adres

hallo, ik heb de 12 een nieuwe simkaar aangevraagd, nu zie ik echter via track en trace., dat het naar een adres in maastricht is gestuurd, ipv naar mijn adres. De mevrouw van de kalntencervise, die ik toe aan de telefoon had, gaf echter wel het juiste adres, bij het verwerken van mijn vraag. Waar is het misgegaan???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Amberwillenbellen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel erg vervelend en niet handig van Vodafone. Via de community kan hier jammer genoeg niets aan worden gedaan omdat dit ingaat in je privacy. Daarom mijn advies om direct contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of een chat te starten en te vragen om dit goed te regelen.

Je kan ook, want als het goed is zal de bezorging zijn via Dynalogic, bellen om te vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Het nummer van Dynalogic: 034-8462801.

Succes en laat nog even weten wat er is gebeurd en of het goed is gekomen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Amberwillenbellen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel erg vervelend en niet handig van Vodafone. Via de community kan hier jammer genoeg niets aan worden gedaan omdat dit ingaat in je privacy. Daarom mijn advies om direct contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of een chat te starten en te vragen om dit goed te regelen.

Je kan ook, want als het goed is zal de bezorging zijn via Dynalogic, bellen om te vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Het nummer van Dynalogic: 034-8462801.

Succes en laat nog even weten wat er is gebeurd en of het goed is gekomen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk @Amberwillenbellen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic