edwinb72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verleng abbonement

Ik verleng net mijn abonnement met meer GB voor €25,- en krijg in mijn mailbox dat het €30,-- p/m gaat kosten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @edwinb72 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Je hebt waarschijnlijk via de website aangegeven dat je ook klant bent van Ziggo. En omdat je dan klant bent van Ziggo krijg je bij een Red abonnement 5,- euro VodafoneZiggo Combi korting en bij een Start abonnement 2,50 euro korting. Deze korting komt niet op je contract te staan en zal na controle bij Vodafone & Ziggo worden goedgekeurd en krijg je wel te zien bij je eerst volgende factuur (of die erna). Dus als je gewoon klant bent bij Vodafone & Ziggo, dan hoef je verder niets te doen en komt het allemaal in orde en krijg je gewoon je korting. (controle duurt maximaal 4 weken en minimaal 2 weken, dat je er rekening mee kunt houden)

Heb je nu aangegeven ook Ziggo klant te zijn, maar je bent het niet, dan krijg je die korting dus niet en zal je contract wel gewoon 30,- euro zijn! Is dit een vergissing en wil je dit niet, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dit dan met je corrigeren. Maar ik verwacht eigenlijk dat je wel klant bent en dan hoef je verder niets te doen, dan komt het goed.

Alvast hele fijne feestdagen gewenst en leuk dat je je contract hebt laten verlengen bij Vodafone 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Je hebt vast ook Ziggo… de €5 korting staat nooit op je contract, dit gaat wel van je factuur af. Komt dus goed!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @edwinb72 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Je hebt waarschijnlijk via de website aangegeven dat je ook klant bent van Ziggo. En omdat je dan klant bent van Ziggo krijg je bij een Red abonnement 5,- euro VodafoneZiggo Combi korting en bij een Start abonnement 2,50 euro korting. Deze korting komt niet op je contract te staan en zal na controle bij Vodafone & Ziggo worden goedgekeurd en krijg je wel te zien bij je eerst volgende factuur (of die erna). Dus als je gewoon klant bent bij Vodafone & Ziggo, dan hoef je verder niets te doen en komt het allemaal in orde en krijg je gewoon je korting. (controle duurt maximaal 4 weken en minimaal 2 weken, dat je er rekening mee kunt houden)

Heb je nu aangegeven ook Ziggo klant te zijn, maar je bent het niet, dan krijg je die korting dus niet en zal je contract wel gewoon 30,- euro zijn! Is dit een vergissing en wil je dit niet, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dit dan met je corrigeren. Maar ik verwacht eigenlijk dat je wel klant bent en dan hoef je verder niets te doen, dan komt het goed.

Alvast hele fijne feestdagen gewenst en leuk dat je je contract hebt laten verlengen bij Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je ook Ziggo @edwinb72? Het klopt wat @Arnold1310 en @Energieboy  aangeven. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen synchroniseren tussen Vodafone en Ziggo. Voldoe je aan de voorwaarden dan worden de extra's binnen 1 week toegevoegd.

Op het contract zie je inderdaad niet de Ziggo korting terug. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic