Vraag

Verlengd abonnement

  • 21 mei 2019
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Goedemorgen

Ik heb 3 maanden geleden mijn abonnement verlengd naar aanleiding van een mail van Vodafone

Ik heb toen gevraagd naar de nieuwste samsung
Mij is toen de S9 aanbevolen

Groot was mijn verbazing dat er dezelfde week de S10 werd aangeboden met wireless oortjes
Dit kan niet anders dan dat dat op die datum al bij jullie bekend was.

Ik had natuurlijk graag gebruik gemaakt van deze aanbieding.

Ik denk dat ik mezelf wel tot 1 van de vast klanten mag rekenen en vraag me dan ook af of we hier nog iets mee kunnen doen.

Ik hoor graag van u

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Hoi @M van Duivenboden

Was bovenstaande informatie allemaal duidelijk voor jou of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Als de zichttermijn verstreken is, is het niet meer mogelijk om het toestel in te ruilen @Energieboy @M van Duivenboden
De enige optie is Vodafone Next. Maar omdat je in het begin van het contract zit, is dit een vrij dure optie.

Wij krijgen nooit van te voren te horen welke acties er zijn. Dit wordt meestal pas op de dag zelf of 1 dag ervoor gecommuniceerd.
Indien er een pre-order is en deze is van start gegaan, dan zijn wij wel op de hoogte.
Het is dan ook moeilijk om te zeggen of de collega al op de hoogte was en of het al bekend was dat er een actie aan ging komen in combinatie met de pre-order van de s10.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @M van Duivenboden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk altijd erg vervelend wanneer je een toestel koopt en een week later komt er een nieuwe versie uit. Vaak staat dit ook al wel in de media en kan je dit als klant ook wel weten. Zelf heb ik een iPhone en weet gewoon dat er altijd rond september een nieuwe uit komt. Maar goed, ik begrijp dat jij het niet wist en het kan zijn dat de medewerker het op dat moment ook niet wist.

Vodafone medewerkers krijgen volgens mij nooit ver van te voren al te horen wat ze binnen krijgen. Pas als het in de media is geweest, en eigenlijk iedereen wel weet dat er een nieuw toestel aankomt, dan weten hun het ook. Maar wanneer die dan te koop is, dat is volgens mij niet bekent bij een medewerker van Vodafone.

Volgens mij is hier niets meer aan te doen. Je zegt zelf dat een week later de S10 uit kwam. Bij Vodafone heb je 14 dagen bedenk tijd en dan had je hem terug kunnen brengen, mits deze voldoet aan alle terugneem voorwaarden natuurlijk. Uiteraard had je graag deze nieuwe gehad willen hebben en is iedereen een goede vaste klant maar persoonlijk denk ik dat Vodafone hier niet zoveel meer aan kan, of zal doen.

Je kan via een omweg nog een Vodafone Next aangaan of misschien een los toestel kopen?
Misschien dat een moderator je hier nog mee kan helpen. Werk niet bij Vodafone en probeer de pijn een beetje te verzachten, ook al is het misschien niet wat je wilt horen maar wie weet heeft Vodafone toch nog een oplossing voor je 😉 Succes in ieder geval!