Denberends

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Goedenavond,

Ik wil het abonnement van mijn telefoon verlengen. Hebben jullie een speciale aanbieding voor mij? Ik wil graag de 10XS

Met vriendelijke groet,
Dennis Berends
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Denberends
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou je daar graag mee willen helpen maar dit is niet mogelijk via de Community.
Daarom verwijs ik je het liefst naar de klantenservice van Vodafone. Je kunt ze bellen maar je kan ook een chat starten, als je dit makkelijker vind. Deze mensen kunnen kijken of ze een leuke aanbieding voor je kunnen doen.

Vodafone heeft nu nieuwe mooie abonnementen dus ik verwacht wel dat ze wat leuks kunnen aanbieden. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt, bedankt en succes alvast 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Denberends
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou je daar graag mee willen helpen maar dit is niet mogelijk via de Community.
Daarom verwijs ik je het liefst naar de klantenservice van Vodafone. Je kunt ze bellen maar je kan ook een chat starten, als je dit makkelijker vind. Deze mensen kunnen kijken of ze een leuke aanbieding voor je kunnen doen.

Vodafone heeft nu nieuwe mooie abonnementen dus ik verwacht wel dat ze wat leuks kunnen aanbieden. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt, bedankt en succes alvast 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Denberends en hebben zij je verder kunnen helpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic