Ipholkert

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlengen abonnement

Ik kan mijn Vodafone abonnement verlengen. Heb nu start L en heb ook Ziggo dus de dataverdubbelaar naar 2 GB.
Ik kan dit verlengen voor hetzelfde maandbedrag en data. Maar als je geen Ziggo hebt krijg je er 1 Gb extra bij, als je verlengt en als je al Ziggo hebt krijg je er niets bij!
Ik heb indertijd speciaal een Vodafone abonnement gekozen voor de voordelen van de combinatie met Ziggo en nu maakt dat (deels) niet meer uit.
Hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fdsVodafone
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zal ik vragen om je nickname aan te passen. Het is niet toegestaan om Vodafone in je naam te gebruiken. Dus mocht je straks een andere nickname hebben, dan weet je hoe dit komt 🙂

Als je nu een Vodafone & Ziggo abonnement hebt en je neemt straks gewoon weer een nieuw abonnement bij Vodafone dan krijg je ook weer gewoon dubbele data bij Vodafone. Dus als je gaat verlengen dan krijg je ook gewoon 1 GB extra, zoals jij het uitlegt. Het beste wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone bellen en daar een gesprek aangaan over het verlengen van je contract. Dan kunnen ze ook gelijk met je doornemen wat de juiste voorwaarden zijn en wat je allemaal krijgt. En je krijgt ook die dubbele date, echt!

Wil je niet bellen met de klantenservice van Vodafone dan kan je ook een chat starten. Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fdsVodafone
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zal ik vragen om je nickname aan te passen. Het is niet toegestaan om Vodafone in je naam te gebruiken. Dus mocht je straks een andere nickname hebben, dan weet je hoe dit komt 🙂

Als je nu een Vodafone & Ziggo abonnement hebt en je neemt straks gewoon weer een nieuw abonnement bij Vodafone dan krijg je ook weer gewoon dubbele data bij Vodafone. Dus als je gaat verlengen dan krijg je ook gewoon 1 GB extra, zoals jij het uitlegt. Het beste wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone bellen en daar een gesprek aangaan over het verlengen van je contract. Dan kunnen ze ook gelijk met je doornemen wat de juiste voorwaarden zijn en wat je allemaal krijgt. En je krijgt ook die dubbele date, echt!

Wil je niet bellen met de klantenservice van Vodafone dan kan je ook een chat starten. Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Ipholkert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie!
Hoe pas ik mijn nickname aan? kan het niet vinden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
fdsVodafone wrote:
Bedankt voor je reactie!
Hoe pas ik mijn nickname aan? kan het niet vinden.

Ik heb dit inmiddels doorgegeven aan een moderator, die zal wel contact met je opnemen.
Anders stuur je Steven even een privé berichtje met daarin de vraag je nickname te wijzingen en dan even aangeven welke naam je dan wilt. Dan kan hij het voor je aanpassen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@fds,

Zoals je ziet heb ik je nickname voor nu even aangepast naar enkel "fds". Mocht je toch een andere nickname willen gebruiken, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je bericht ontvangen fds, ik ga hem aanpassen voor je.
Ipholkert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb contact gehad met Vodafone en ze hebben me een voorstel gedaan waarbij ik wat minder ga betalen dan nu (met dezelfde data/min/sms) i.p.v. meer zoals het eerdere voorstel.
Ik denk dus een goede oplossing en adequaat handelen van Vodafone.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed om te horen. Zoals je merkt, bellen kan nog wel eens handig zijn.
Niet altijd, maar nu wel ?. Veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te horen Ipholkert 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic