Peer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Ik heb nu een red essential(special) abonnement (einddatum 07 okt. 2017). 6 gig data en onbeperkt bellen voor € 15,28 per maand. In de app staat dat ik kan verlengen en dat jullie dan een leuke aanbieding voor mij hebben. Ik heb eens gekeken naar die nieuwe bundels, maar volgens mij ga ik alleen maar achteruit bij verlengen. Voor € 15 zou ik dan terug gaan naar Start XL met minder data en beperkt (300 min.) Of ik ga € 20 betalen voor mijn huidige red essential, weliswaar nu met 10 gig ipv 6 gig, maar die heb ik helemaal niet nodig! Gewoon maar niet verlengen dus? Of kijk ik verkeerd?

Groetjes,

Peer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Peer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zegt een Red Essential (Special) abonnement te hebben. Als deze nu echt speciaal is en daarin zit een korting verwerkt die je bij je contract kunt behouden dan kan het soms beter zijn om te zeggen dat je het abonnement wenst te behouden en stilzwijgend doorgaat. Komt je korting wel te vervallen dan kan het soms ook wel eens zijn dat het nieuwe abonnement goedkoper is met meer MB's.

Het best wat je kan doen is maandag de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat als je nu blijft hangen bij je oude abonnement, wat dan de kosten blijven en wat nu als je over stapt. Die kunnen in het systeem kijken en zien wat je nu hebt en wat dan voordeliger is. (eventueel kan je vandaag, als er iemand aanwezig is, ook een vraag stellen via een chat te starten.

Via de Community kan die niet omdat wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken 🙂
Probeer het maandag en dan weet je wat het beste is om te doen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Peer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zegt een Red Essential (Special) abonnement te hebben. Als deze nu echt speciaal is en daarin zit een korting verwerkt die je bij je contract kunt behouden dan kan het soms beter zijn om te zeggen dat je het abonnement wenst te behouden en stilzwijgend doorgaat. Komt je korting wel te vervallen dan kan het soms ook wel eens zijn dat het nieuwe abonnement goedkoper is met meer MB's.

Het best wat je kan doen is maandag de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat als je nu blijft hangen bij je oude abonnement, wat dan de kosten blijven en wat nu als je over stapt. Die kunnen in het systeem kijken en zien wat je nu hebt en wat dan voordeliger is. (eventueel kan je vandaag, als er iemand aanwezig is, ook een vraag stellen via een chat te starten.

Via de Community kan die niet omdat wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken 🙂
Probeer het maandag en dan weet je wat het beste is om te doen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Peer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga zeker contact met ze opnemen. Abonnement wordt al sinds 2017 tegen deze prijs stilzwijgend verlengd. Ik ben er tevreden mee. Was alleen benieuwd naar die nieuwe aanbiedingen, maar die vallen wat tegen. Bedankt voor je antwoord.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Omdat dit niet op de Community opgelost kan worden: topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic