Remo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen abonnement.

Beste Vodafone,

Al 13 a 14 jaar ben ik trouwe en vaste klant bij jullie, altijd tevreden en altijd mijn rekeningen netjes betaald. NU mag ik wederom verlengen, maar blijkt dat jullie concurent T-mobile op hetzelfde bedrag uit komt als wanneer ik bij Vodafone een abonnement afsluit in combinatie met Ziggo.
Zoals ik jaren lang trouwe klant ben bij Vodafone was ik dat ook bij KPN, en maakte een half jaar geleden de overstap naar Ziggo.. heb nog nooit zoveel ellende en storing gehad, er gaat geen dag voorbij of alles loopt vast. Monteurs, nieuwe apparatuur.. alles is perfect in orde, toch draait Ziggo hier gewoon niet wat dus inhoudt dat we over 6 maanden weer genoodzaakt zijn om terug te gaan naar KPN.
Wat dus inhoudt dat mijn mobiele abonnement ver boven dat van T-Mobile gaat komen.
Logisch dat ik dus bel, en vraag om een redelijke en makkelijke oplossing bij hetverlengen van mijn abonnement.
Ik vraag niet om de hoofdprijs, maar om correct behandelt te worden na zoveel jaar vaste klant te zijn. Vervolgens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en "uren lang" in de wacht gezet, terwijl ik enkel een gelijke prijs vraag die de concurrentie ook aanbied!
Waar gaat dit in hemelsnaam over?

Met vriendelijke groet,

Victor Remouchamps.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Remo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat je geen fijn gevoel hebt over gehouden aan je telefoongesprek bij Vodafone Klantenservice. Ik kan je niet helpen met kortingen en/of verlenging informatie en weet dan ook niet of Vodafone je dezelfde prijs kan aanbieden als T-Mobile. Er zit ook wel een heel groot verschil tussen beide providers (onbeperkt of niet). Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als vaste klant het kastje muur idee niet wenst.

Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met Vodafone via een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je misschien een mooi aanbod doen. Je kunt het altijd nog even proberen, wie weet ben je daar wel tevreden mee.

Wat betreft Ziggo. Daar kunnen we hier op de Community niet zoveel mee doen maar wat je zegt is natuurlijk niet goed. Het moet wel goed werken en vreemd dat er zoveel monteurs voor nodig zijn. Er is ook een Community van Ziggo en daar zitten ook Super Experts en Moderatoren die je vast willen helpen met je problemen. Uit ervaring weet ik dat die mensen je heel goed kunnen helpen en misschien kunnen ze je daar beter helpen (die kunnen soms wat meer dan de mensen aan de telefoon). Kijk eens op community.ziggo.nl

Voor Vodafone, probeer het even via Facebook of Twitter. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Remo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja, dat is juist het probleem. ivm Ziggo zijn de prijzen metT-Mobile gelijk. Zonder Ziggo betaal ik de hoofdprijs begrijp je?
Ik zit al zolang bij Vodafone dat 60% van hun huidige klanten des tijds nog geboren moesten worden!
Dat ik zo mijn korting verlies omdat Ziggo het niet voor elkaar krijgt, is dus zeer zeker wel een isseu.
Zelfde data, onbeperkt bellen, maar ik zou 5 a 6.. soms wel 10 euro meer betalen per maand bij Vodafone?
Bellen.. sta ik in de wacht uren lang zodat ik op hang.
Facebook.... idem dito...
Email... veelbelovend maar komen bel afspraken niet na...

13 jaar trouwe klant!... ben geen God maar ze hebben genoeg verdient aan me, om nu recht van spreken te hebben.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Remo
Als je een bericht stuurt via Facebook of Twitter dan krijg je zeker antwoord. Het zal niet binnen 5 minuten zijn, maar antwoord krijg je zeker. Bellen begrijp ik wel, dat kan soms lang duren. Daarom ook mijn advies voor Facebook of Twitter.

Je kan ook contact opnemen met afdeling Migratie. Deze afdeling is er voor bestaande klanten en die kunnen met je mee kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Misschien kan je het daar eens proberen?

Dit kan via de chat of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Vodafone is hiervoor aanwezig van 08:00 tot 20:00 uur.

Ik zou het zeker via een van deze wegen proberen.
Remo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hi Remo
Als je een bericht stuurt via Facebook of Twitter dan krijg je zeker antwoord. Het zal niet binnen 5 minuten zijn, maar antwoord krijg je zeker. Bellen begrijp ik wel, dat kan soms lang duren. Daarom ook mijn advies voor Facebook of Twitter.

Je kan ook contact opnemen met afdeling Migratie. Deze afdeling is er voor bestaande klanten en die kunnen met je mee kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Misschien kan je het daar eens proberen?

Dit kan via de chat of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Vodafone is hiervoor aanwezig van 08:00 tot 20:00 uur.

Ik zou het zeker via een van deze wegen proberen.

Ze reageren wel via Facebook, echter begrijpen ze niet dat doordat Ziggo in gebreke blijft ik over 6 maanden genoodzaakt ben om van provider te verwisselen en daardoor de zogenaamde korting verlies waardoor ik daar de dupe van van wordt en 4 euro per maand meer betaal als bij de concurrentie zonder Ziggo korting.

Ik mag toch niet de dupe worden als Ziggo in gebreke blijft en ik daardoor mijn voordeel verlies?
Het is nou niet zo dat ik een provider hopper ben, ben altijd trouw.. dan mag er toch coulanter gereageerd worden?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Remo

Ik kan mij voorstellen dat je een beter aanbod wilt, zeker omdat je zolang klant bent.
De actie met de dubbele data etc. is een actie tussen Vodafone en Ziggo. Hiervoor moet aan bepaalde voorwaarden voldaan worden. Voldoe je niet aan de voorwaarden, dan is het helaas ook niet mogelijk om gebruik te maken van dubbele data of een eventuele korting die hier bij hoort.

Het heeft dan ook geen zin om via Facebook of Twitter een bericht te sturen. Dit is namelijk geen verkoopafdeling of migratie afdeling Energieboy

Het enige wat ik voor je kan regelen is dat je gebruik kunt maken van Friends and Family zodra je mag verlengen. Meer hierover lees je hier.
Mocht je er gebruik van willen maken, dan stuur mij een privebericht met daarin je e-mailadres.

Ik kan je helaas geen andere aanbieding doen. Mocht je tussentijds je abonnement willen aanpassen, dan kan dit via mijn collega's van de afdeling mogratie. Mocht je een ander aanbod willen, dan kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen je een persoonlijk aanbod doen, op het moment dat je mag verlengen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Remo

We ontvangen graag nog een update van jou. Heb je contact opgenomen met mijn collega's van onze afdeling Verkoop of Migratie?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic