Froukje van Vos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abonnement

Vandaag voor de derde keer contact gezocht en na drie kwartier gekregen. Ik probeer al twee weken mijn abonnement te verlengen. In totaal meer dan drie uur aan gespendeerd. Twee keer een contract afgesloten welke dezelfde dag geannuleerd zijn. Vandaag werd na voor de derde keer te zijn doorgeschakeld de verbinding verbroken. Bij de tweede poging kreeg ik na twintig minuten een aardige medewerker aan de telefoon. Hij zou het uitzoeken en als de verbinding weer verbroken zou worden mij terug bellen. U raad het al. Verbinding verbroken en niet teruggebeld. Vodafone kan nog zulke aantrekkelijke aanbiedingen maar op deze manier zullen ze niet veel verkopen.

een ontevreden klant
7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Froukje van Voskuilen

Welkom op de Community!
Dat klinkt niet goed! Ik begrijp dan ook dat je ontevreden bent. Ben je er inmiddels achter waarom de aanvraag telkens wordt geannuleerd? Mocht je willen dat ik vanuit hier met je mee kijk naar waarom het geannuleerd wordt, dan hoor ik het graag! Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor de beloftes die niet nagekomen worden. Dit is absoluut niet de bedoeling! Ik zal dit ook intern aankaarten.
Ik zal je dan een privébericht sturen.
Froukje van Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er wordt aan gewerkt. Na een chat ben ik gisteren teruggebeld. Het is onduidelijk waarom het fout gaat. Het wordt uitgezocht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Oke top, dan hoor ik graag wat er aan de hand is geweest en of het daarna wel gelukt is met bestellen Froukje van Voskuilen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een update Froukje van Voskuilen of is het al opgelost?
Froukje van Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nog niets meer gehoord. Schijnt moeilijk te zijn
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons op de hoogte houden Froukje van Voskuilen
Ik ben heel erg benieuwd of het opgelost gaat worden voor je en wanneer dit is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost Froukje van Voskuilen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic