Heskes26

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Verlengen duurder als een nieuw abbonement

Mijn abbonement loopt af op een 17 april dit jaar dus ik mag verlengen ik wil graag sim only onbeperkt bellen met 3 gb internet. Nieuwe klant betaald met korting en lid van ziggo 19 euro, als ik verleng voor het zelfde ga ik 21 euro betalen. Dit vind ik wel erg raar. Denk dat ik mij maar als nieuwe klant ga aanmelden !!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Heskes26
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je verontwaardiging maar je moet daar gewoon niet naar kijken. Op de site staat nu een vermelding dat de klant tijdelijk extra korting krijgt van 2,- euro en deze zit inmiddels in de prijs verwerkt. Nieuwe klanten binden, noemen we dat. Als je gewoon contact opneemt met de klantenservice van Vodafone en/of een chat start, dan kom je samen wel uit op een nieuw en beter bedrag. Tenminste, dat is mijn ervaring bij de meesten die hun contract willen verlengen (geen garantie natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen).

Daarnaast kan je ook contact opnemen via Facebook en/of Twitter door een privé berichtje te sturen en dan komt er daar wel een beter aanbod uit (hoop ik). Nieuw klant worden heeft geen zin want dan ben je je nummer kwijt, dat lijkt me niet echt de bedoeling 🙂

Probeer het maar via één van bovenstaande wegen en ik denk dat het wel zal meevallen. Laat je nog weten hoe het is gegaan en of je nog klant bent gebleven door te verlengen?! :blush:

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Heskes26
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je verontwaardiging maar je moet daar gewoon niet naar kijken. Op de site staat nu een vermelding dat de klant tijdelijk extra korting krijgt van 2,- euro en deze zit inmiddels in de prijs verwerkt. Nieuwe klanten binden, noemen we dat. Als je gewoon contact opneemt met de klantenservice van Vodafone en/of een chat start, dan kom je samen wel uit op een nieuw en beter bedrag. Tenminste, dat is mijn ervaring bij de meesten die hun contract willen verlengen (geen garantie natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen).

Daarnaast kan je ook contact opnemen via Facebook en/of Twitter door een privé berichtje te sturen en dan komt er daar wel een beter aanbod uit (hoop ik). Nieuw klant worden heeft geen zin want dan ben je je nummer kwijt, dat lijkt me niet echt de bedoeling 🙂

Probeer het maar via één van bovenstaande wegen en ik denk dat het wel zal meevallen. Laat je nog weten hoe het is gegaan en of je nog klant bent gebleven door te verlengen?! :blush:
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dank voor de info. Zodra is thuis ben ga ik actie ondernemen hierop. Ik heb nog even de tijd. Het is nog geen april. Dank en groetjes
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic