MLPark

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen op een dood punt

Hi
Ben al een tijdje klant, ik wil verlengen (kan al vanaf 05-11-2017), maar m'n budget voor de witte Samsung s10+ is 50 p.m. en Vodafone zakt niet verder dan 52 euro p.m.
Ik kan naar Tele2 voor 48 euro per maand maar wil niet over stappen.
Kom op Vodafone, zak naar 50 euro p.m. !
🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MLPark
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom kijk je ook niet even bij gsm.nl of belsimpel.nl of bellen.nl.
Daar ken je ook abonnementen van Vodafone afsluiten en met een toestel. Soms zijn de toestel prijzen bij dit soort bedrijven iets lager omdat ze graag acties willen en klanten binnen halen :). Je kan dan gewoon Vodafone blijven gebruiken zoals je dit nu ook kent en hoef je dus niet over te stappen naar een andere provider. Je kunt het altijd proberen.

Vodafone zal niet zomaar gaan zakken met z'n NIEUWE mobieltjes. Als je over een half jaar of een jaar komt zal het misschien anders zijn maar iets wat nieuw is, dat doen ze niet zo snel. Daarnaast kan Tele2 dit makkelijk doen omdat Tele2 en T-Mobile samenwerken en dus ook nog meer toestellen kunnen inkopen met kortingen.

Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat te starten, maar ik geef je niet veel kans 🙂 (of misschien doen ze iets aan je abonnement prijs, dan zit je ook goed). Dus proberen kan je altijd 🙂

Hier via de Community is het niet mogelijk, hier zijn we als klanten onder elkaar en daar kunnen we niets over zeggen. Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MLPark
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom kijk je ook niet even bij gsm.nl of belsimpel.nl of bellen.nl.
Daar ken je ook abonnementen van Vodafone afsluiten en met een toestel. Soms zijn de toestel prijzen bij dit soort bedrijven iets lager omdat ze graag acties willen en klanten binnen halen :). Je kan dan gewoon Vodafone blijven gebruiken zoals je dit nu ook kent en hoef je dus niet over te stappen naar een andere provider. Je kunt het altijd proberen.

Vodafone zal niet zomaar gaan zakken met z'n NIEUWE mobieltjes. Als je over een half jaar of een jaar komt zal het misschien anders zijn maar iets wat nieuw is, dat doen ze niet zo snel. Daarnaast kan Tele2 dit makkelijk doen omdat Tele2 en T-Mobile samenwerken en dus ook nog meer toestellen kunnen inkopen met kortingen.

Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat te starten, maar ik geef je niet veel kans 🙂 (of misschien doen ze iets aan je abonnement prijs, dan zit je ook goed). Dus proberen kan je altijd 🙂

Hier via de Community is het niet mogelijk, hier zijn we als klanten onder elkaar en daar kunnen we niets over zeggen. Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat we via de Community geen aanbod kunnen doen, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic