Puck1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen s8 plus

Ik wil mijn abbonement verlengen met een samsung 8 plus maar die staat er niet tussen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Puck1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het toestel niet te vinden is in de online shop dat verkopen ze deze ook niet online bij Vodafone. Mijn advies is om dan langs een Vodafone winkel te gaan, daar kunnen ze wat meer voor je betekenen en mochten ze hem daar niet kunnen bestellen, of op voorraad hebben, dan kan je altijd nog bij derden (zoals mobiel.nl of gsmweb.nl of bellen.com) kijken of ze daar dit toestel hebben en daar kan je dan ook verlengen. Let er alleen op, het kan zijn dat Vodafone je een aanbieding kan doen, omdat je al klant bent, dat doen de meeste andere websites niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat er geen aanbieding is bij Vodafone en dan maakt het niet uit waar je hem dan koopt met een Vodafone abonnement.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Puck1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het toestel niet te vinden is in de online shop dat verkopen ze deze ook niet online bij Vodafone. Mijn advies is om dan langs een Vodafone winkel te gaan, daar kunnen ze wat meer voor je betekenen en mochten ze hem daar niet kunnen bestellen, of op voorraad hebben, dan kan je altijd nog bij derden (zoals mobiel.nl of gsmweb.nl of bellen.com) kijken of ze daar dit toestel hebben en daar kan je dan ook verlengen. Let er alleen op, het kan zijn dat Vodafone je een aanbieding kan doen, omdat je al klant bent, dat doen de meeste andere websites niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat er geen aanbieding is bij Vodafone en dan maakt het niet uit waar je hem dan koopt met een Vodafone abonnement.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging: De winkels hebben dezelfde toestellen als wat wij online aanbieden Puck1990 Energieboy.
Heb je wel al eens bij een andere webwinkel gekeken?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oke, ik dacht dat je daar ook meer toestellen kon bestellen.
Wel jammer, maar goed om te weten 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat Puck1990 niet meer gereageerd heeft, zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic