janvan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

verlengen van abonnement tegen slechtere voorwaarden?

Ik krijg meldingen van Vodafone dat ik mijn abonnement kan verlengen. Ik heb nu Red, met 30 gig gegevens voor 16,21 per maand. De aanbieding die ik krijg is Red essential met 10 gig, vor 20 euro per maand. Daar is de ziggo korting al vanaf. Raar voorstel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@janvan 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is zeker een vreemd voorstel. Je zou kunnen wachten op een Vodafone medewerker en die kan voor je in het systeem kijken. Wil je daar niet op wachten dan zou je ook de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of deze aanbieding wel goed is. 

Hoe dan ook, je kan je huidige abonnement gewoon door blijven gebruiken. Overstappen hoeft natuurlijk niet.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@janvan 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is zeker een vreemd voorstel. Je zou kunnen wachten op een Vodafone medewerker en die kan voor je in het systeem kijken. Wil je daar niet op wachten dan zou je ook de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of deze aanbieding wel goed is. 

Hoe dan ook, je kan je huidige abonnement gewoon door blijven gebruiken. Overstappen hoeft natuurlijk niet.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wat is ondertussen de status @janvan ?

janvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg op de app van vodafone nog steeds hetzelfde voorstel om te verlengen. Ik ga daar niet op reageren. Lijkt me gek om meer te gaan betalen als ik klant blijf.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het heeft ook te maken natuurlijk of je toen der tijd verlengt had met een actie. Daardoor kun je vaak ook goedkoper uit zijn. Wie weet komt er binnenkort een actie die je wel bevalt @janvan 

janvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik haak af...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic