adschoenmakers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen via de website lukt niet

Ik wil via de website kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement te verlengen. Einddatum huidig contract is 9 maart 2019. Ik krijg de melding dat verlengen niet mogelijk is en dat dit pas 4 maanden voor de einddatum mogelijk is. Vervolgens wordt ik teruggestuurd naar een dashboard. Zojuist gebeld met de klantenservice. Kreeg iemand aan de lijn die zette mij in de wacht omdat het systeem was vastgelopen. Na 8 minuten nog geen reactie 😞
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi adschoenmakers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan 4 maanden voor eind contract al een nieuw contract afsluiten bij Vodafone maar dan gaat deze wel in na je eind contract datum van je vorige abonnement. Normaal gezien zou dit dus al moeten kunnen! Ik denk dat er een storing is geweest met de telefoonlijn en ik zou ze toch nog even terug bellen. De klantenservice van Vodafone kan je daarmee alleen maar helpen.

Eventueel zou je een chat kunnen starten, dan val je niet weg en hoef je ook niet te bellen 😉
Via de community is het in ieder geval niet mogelijk om je verder te helpen 😞

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi adschoenmakers

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat dit niet handig is. Er gaat dan ook iets mis in het systeem met de einddatum! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
In dit geval kunnen wij 2 dingen doen:
* Je belt met 0800-0560 en verlengt via de telefoon of je gaat langs een van onze winkels.
* Je belt met 1201 en laat een onderzoek aanmaken. Hierdoor gaat de technische dienst ermee aan de slag. Echter kun je tot aan het moment dat het opgelost is, niet verlengen. Je mag hiervoor ook een chat starten of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.
Laat je weten voor welke optie je hebt gekozen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi adschoenmakers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan 4 maanden voor eind contract al een nieuw contract afsluiten bij Vodafone maar dan gaat deze wel in na je eind contract datum van je vorige abonnement. Normaal gezien zou dit dus al moeten kunnen! Ik denk dat er een storing is geweest met de telefoonlijn en ik zou ze toch nog even terug bellen. De klantenservice van Vodafone kan je daarmee alleen maar helpen.

Eventueel zou je een chat kunnen starten, dan val je niet weg en hoef je ook niet te bellen 😉
Via de community is het in ieder geval niet mogelijk om je verder te helpen 😞
adschoenmakers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reacties. Ik weet nog niet welk toestel ik wil bij de verlenging. Dat kan ik telefonisch niet bepalen. Ik orienteer me dan ook maar op een andere provider. Dank voor het meedenken!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je mag natuurlijk ook hiervoor langs een winkel van ons gaan. Daar kun je letterlijk zien welke toestellen wij aanbieden. Daarnaast kunnen zij je een aanbod doen voor evt een sim only. Ik zal voor nu het topic op slot zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic