JKJKJK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging

Ik wil mijn abo verlengen 4 maanden voor einddatum. (of zelfs nog meer)
Ik wil een duurder uitgebreider abonnement.

Toch kan deze pas in laten gaan na einde contract.

Dit is toch onlogisch, ik wil meer gaan betalen maar mag dit niet vanwege contract?

Aangezien ik dan meer MB krijg die ik nodig heb adviseert u om blox aan te zetten. Ik kan goedkoper nu een nieuw contract afsluiten boven op het bestaande, maar dan ben ik mn nummer kwijt.

Service Vodafone???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JKJKJK
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet die je heeft laten weten dat je nieuwe contract pas in kan gaan na het einde van je huidige contract. Want dat is namelijk niet zo. Zie ook deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Gewoon even bellen en dan overleggen met een medewerker van Vodafone en dan komt het wel goed. Ik heb afgelopen dinsdag mijn contract ook aangepast (Migratie) en mijn contract loopt ook nog een jaar door. Let wel op dat eventuele kortingen kunnen komen te vervallen. Maar dat zal de medewerker je prima kunnen uitleggen en kan je alsnog besluiten wat je gaat doen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JKJKJK
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet die je heeft laten weten dat je nieuwe contract pas in kan gaan na het einde van je huidige contract. Want dat is namelijk niet zo. Zie ook deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Gewoon even bellen en dan overleggen met een medewerker van Vodafone en dan komt het wel goed. Ik heb afgelopen dinsdag mijn contract ook aangepast (Migratie) en mijn contract loopt ook nog een jaar door. Let wel op dat eventuele kortingen kunnen komen te vervallen. Maar dat zal de medewerker je prima kunnen uitleggen en kan je alsnog besluiten wat je gaat doen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
JKJKJK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank het is gelukt. Gisteren inhoudelijk juiste info Abo stoppen kan niet. Alleen werd niet vermeld dat je kon verhogen.
Na klein uurtje aan de telefoon als geregeld!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Fijn dat het geregeld is JKJKJK! Dan is bij deze het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic